تاریخ انتشار: 1396/01/07 20:22
اختصاصی| به بهانه تسخیر صدر جدول توسط سپیدرود؛
کد خبر: 220792

عوامل موفقیت سپیدرود چیست؟!

تیم پرهوادار سپیدرود رشت با کسب 51 امتیاز صدرنشین جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد.
عوامل موفقیت سپیدرود چیست؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، سپیدرود رشت با تمامی مشکلاتی که گریبانگیر خود میبیند در صدر جدول لیگ دسته اول با شایستگی هرچه تمامتر جا خشک کرده است. اما راز موفقیت این تیم در کجا نهفته است؟

اگر هوشمندانه به لیگ دسته اول نگاه کنیم متوجه این موضوع میشویم که برای اینکه تیمی صعود کند باید در بازیهای خانگی موفق عمل کند و در بازی های خارج از خانه به حداقل یک امتیاز رضایت دهد. سپیدرود نمونه بارز این قضیه می باشد. تیمی که در بازیهای داخل خانه باختی را تجربه نکرده است، به راستی که باید در صدر جدول تکیه زده باشد.

اما جدا از نحوه امتیاز گیری این تیم در بازی های خانگی، دیگر نکته مثبتی که این تیم از آن برخوردار می باشد،انسجام عالی در خط دفاعی می باشد. سپیدرود در ترکیب دفاعی خود از تائمینی، موسوی، کعبی و مصلح استفاده می کند که با درایت علی نظر محمدی، به خوبی در دفاع از دروازه خود به خوبی عمل می کند.

البته نقش پر رنگ سید محمد حسینی نیز در این صدر نشینی بسیار مشهود می باشد. آقای کلین شیت لیگ دسته اول به خوبی وظیفه خود را در داخل دروازه تا اینجای کار انجام داده است. سیدمحمد حسینی بارها پنالتی های حساس و موقعیت های صد در صد گلزنی را از مهاجمان حریف گرفته است تا نقش بسزایی در این صدر نشینی داشته باشد.

البته شایان ذکر است که این نکته را بگوییم که هواداران پر شور سپیدرود در بازی های خانگی به خوبی به وظیفه خود که حمایت از تیم سپیدرود می باشد عمل کرده اند. حال باید منتظر این شش بازی باقی مانده باشیم تا نظاره کنیم که نظر محمدی و شاگردانش می توانند صدر نشینی خود را تثبیت کنند و با اقتدار به لیگ برتر صعود کنند؟

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7ejr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظرمحمدی: بهترین بازی فصل سپیدرود را انجام دادیم
سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛

محرومیت حسین کعبی از همراهی سپیدرود رشت
اختصاصی| جانشین کعبی در ترکیب سپیدرود کیست؟؛

سپیدرود و خطر از دست دادن صدر
اختصاصی| هشدار جدی به نظرمحمدی؛

چهل بازی بدون شکست برای سپیدرود در عضدی
اختصاصی| یاران نظرمحمدی باج نمی‌دهند؛