تاریخ انتشار: 1396/03/28 14:50
نارنجی‌ها پرقدرت‌ترین خط حمله لیگ را دارند؛
کد خبر: 202720

بادران پرمهره؛ از تهدید تا فرصت

بادران تهران با خریدهایی که در بازار نقل و انتقالات داشت، فرصت خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد اما تهدیدهایی نیز در این راه آنها را آزار می‌دهد.
بادران پرمهره؛ از تهدید تا فرصت

به گزارش فرتاک ورزشی، بادرانی‌ها تاکنون در بازار نقل و انتقالات 10 بازیکن خریداری کرده‌اند و به نحوی می‌توان گفت که نیمی از تیمشان را تغییر دادند زیرا در لیست خروجی آنها، نام 9 بازیکن فصل گذشته‌شان دیده می‌شود که این یک زنگ خطر بزرگ برای این تیم است.

با نگاهی به لیست ورودی نارنجی‌پوشان در خواهیم یافت که سرمربی این تیم در نقل و انتقالات، بیشتر به فکر فاز هجومی تیم خود بود. جایی که در نقل و انتقالات سه بازیکن چندصد میلیونی به نام‌های اکبر صغیری، مهرداد آوخ و امیر میربزرگی را جذب کرد و باتوجه به مهره‌های هجومی که این تیم دارد، یک نوعی ولخرجی برای مسئولین این تیم تلقی می‌شود.

بادران که فصل قبل نیز پرمهره بود و نتوانست به لیگ برتر صعود کند، امسال نیز با خریدهای گران قیمت، فرصت لیگ برتری شدن دارد اما تهدیدهایی آنها را دنبال می‌کند. وجود چهار بازیکن نوک به نام‌های اکبر صغیری، مهرداد آوخ، امیر میربزرگی و کریم اسلامی برای هر تیمی غنیمت است، اما این هجمه ترافیک در یک پست، سبب خواهد شد که آنها دچار خودزنی شوند در برخی موارد، شایسته سالاری، جای حق و حقیقت را بگیرد.

بی‌شک پرقدرترین خط حمله لیگ یک بادران است اما خطرهای فراوانی آنها را در این راه تهدید می‌کند و آنها باید از این تهدید‌ها، به سلامت عبور کنند تا فرصت لیگ برتری شدن را از دست ندهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w97br

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم اکسین البرز به بادران تهران پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛

مدافع صبای قم به بادران پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛

بهتاش میثاقیان در راه صنعت نفت آبادان
اختصاصی| با جدایی از بادران تهران؛