تاریخ انتشار: 1396/04/29 08:06
کد خبر: 194744

ستاره جوان استقلال: سمت راست پرسپولیس را از کار می اندازم

ستاره جوان استقلال: سمت راست پرسپولیس را از کار می اندازم

میلاد زکی‌پور، مدافع چپ و جوان استقلال تهران در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود که توانست خودش را به عنوان یک پدیده معرفی کند تا حدی که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آبی‌ها اگر در فصل نقل و انتقالات در هر پست چند بازیکن جذب کرد در دفاع چپ بازیکنی را جذب نکرد و مشخص است چقدر به توانایی‌های این بازیکن اعتقاد دارد. حرف‌های این بازیکن آینده‌دار را در ادامه می‌خوانید.
  
از اردوی ارمنستان بگو. به نظر می‌رسد از شرایط اردو راضی بودید.
اردوی خیلی خوبی بود، مخصوصا برای کسانی که تازه به تیم اضافه شدند باعث شد خیلی با آنها هماهنگ و همدل شویم، بیشتر همدیگر را بشناسیم و سطح آمادگی بدنی‌مان خیلی بالاتر رفته و بچه‌ها خیلی با هم هماهنگ‌تر شده‌اند. در کل اردوی خوب و بسیار قوی بود.
   
داربی آلمان به نظر می‌رسد منتفی باشد اما هنوز هم شایعه‌هایی هست که شاید در لحظه آخر برگزار شود. این تایید و تکذیب، کیفیت بازی را پایین نمی‌آورد؟
بالاخره داربی شرایط خاص خودش را دارد و هر زمانی که برگزار شود خیلی برای هر دوتیم مهم است. با اینکه در دوران بدنسازی هستیم و بدن‌ها هنوز به شرایط آرمانی خودش نرسیده ولی به طور کل داربی همیشه به نظرم خوب و مفید است. ضمن اینکه داربی برای استقلال هم مهم است چون ما انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و می‌خواهیم مثل پارسال داربی را ببریم.
   
اما پرسپولیسی‌ها می‌گویند می‌خواهند انتقام بگیرند.
داربی است و کری‌هایش. ما حرف‌مان را در زمین می‌زنیم.
  
خود تو در دفاع چپ جا افتاده‌ای و به احتمال قوی فیکس داربی امسال هم هستی. در نبود رامین رضاییان با توجه به حضور محرمی در تیم امید معلوم نیست چه بازیکنی در مقابل تو بازی می‌کند؟
یک زمانی که رامین رضاییان در اوجش بود و تو توانستی خوب مهارش کنی.
ضمن احترام به دوستان پرسپولیسی‌ام، واقعیت این است که برای من دیگر مهم نیست چه کسی جلوی من بازی می‌کند و برایم فرقی نمی‌کند. من بازی خودم را انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم سمت راست آنها را از کار بیندازم، حالا هر کسی می‌خواهد باشد.
  
  استقلال بر خلاف بقیه زمین در پست تو یعنی دفاع چپ بازیکنی را نگرفته و این یعنی کادر فنی به تو اعتقاد دارد. نظر خودت در این خصوص چیست؟
به نظرم در استقلال این‌طور نیست که یک بازیکن برای خودش پست و جای ثابتی فرض کند. در تیم ما آن‌قدر بازیکنان خوب و پرستاره هست که معلوم نیست کدام بازیکن فیکس خواهد بود!
   
هواداران در نظرسنجی‌های استقلال تو را بازیکن ثابت و محبوب معرفی کرده بودند. امسال با این شرایط کار سختی برای تثبیت همین جایگاه داری.  
هواداران لطف دارند و درست است که هروز سطح توقع‌شان بالا می‌رود و این حق را هم به آنها می‌دهم. هر روز تلاشم را دو برابر می‌کنم که بتوانم طوری بازی کنم که مدنظر طرفداران باشد و اینکه امسال بتوانم یکی از مهره‌های اصلی تیمم باشم. تمام وجودم را می‌گذارم که تماشاگران از دستم راضی باشند.
  
هواداران انتظار دارند فصل جاری عنوان قهرمانی را به دست بیاورید. به نظرت با توجه به مهره‌هایی که استقلال جذب کرده می‌توانید به این مهم برسید؟
ما امسال تیم‌مان خیلی خوب است، هم از لحاظ تجربی و هم از لحاظ جوانی شرایط ایده‌آلی داریم و امیدوارم امسال با تدابیر کادرفنی و همت بچه‌ها عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.
   
به عنوان یک بازیکن جوان نظرت در مورد بازیکنانی مانند منتظری و جباری که به تازگی به استقلال برگشته‌اند چیست؟
آقا مجتبی و مخصوصا آقا پژمان الگوی بسیار خوبی برای ما هستند. ما باید از اینها حالاحالاها درس بگیریم. هر روزی که می‌گذرد واقعا یک چیزهایی ازآنها یاد می‌گیریم و واقعا خیلی تاثیرگذار هستند.
   
قرار است ترکیب بازی دوستانه استقلال و پرسپولیس را هواداران با نظرسنجی انتخاب کنند. چقدر فکر می‌کنی تو هم انتخاب شوی تا در ترکیب اصلی قرار بگیری؟
اگر هواداران لطف کنند و به من رأی دهند من بازی خودم را می‌کنم و اگر هم رأی ندهند به نظرشان احترام می‌گذارم.
   
عکس پروفایلت حسابی این روزها سوژه شده. مربوط به یک صحنه جالب داربی سال پیش است و تو در حال فن کمر زدن به رامین رضاییان هستی. در این باره صحبت می‌کنی؟
واقعیت این است که این عکس به نظر من در داربی تنها عکسی بود که خوب افتاده بودم(باخنده). واقعیت اینکه منظور خاصی نداشتم و فقط به خاطر اینکه چهره‌ام واضح بود به عنوان عکس اصلی انتخاب کردم.
   
به عنوان سوال پایانی؛ با اینکه زیر 23 سال بودی اما به تیم ملی امید دعوت نشدی. شایعه شده بود که مربیان تیم ملی از سن واقعی تو مطمئن نبودند.
سن من اندازه‌ای است که می‌توانم برای تیم ملی امید بازی کنم ولی نمی‌دانم چرا مربیان تیم ملی امید دعوتم نکردند. با این حال هر موقع بخواهند به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9zzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان برای هر پست یک کاپیتان انتخاب کرد