تاریخ انتشار: 1402/03/25 12:18
رئیس هیات تنیس استان اصفهان خبر داد؛
کد خبر: 4392

برگزاری مسابقات تور آسیایی تنیس در اصفهان

مسابقات تنیس تور آسیایی زیر ۱۴ سال ( ATF U14 ) سطح یک در دو بخش دختران و پسران به مدت ۸ روز در اصفهان برگزار خواهد شد.
برگزاری مسابقات تور آسیایی تنیس در اصفهان

ندا مومن‌زاده رئیس هیات تنیس استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت : مسابقات تنیس تور آسیایی زیر ۱۴ سال از روز ۲۷ خردادماه آغاز و تا سوم تیرماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه انقلاب و  آکادمی تنیس مومن زاده ادامه خواهد داشت و روز جمعه ۲۶ خرداد ثبت‌نام نهایی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس استان اصفهان وی ادامه داد : در مسابقات تور آسیایی به میزبانی اصفهان حدود ۸۰ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران با هم به رقابت خواهند پرداخت که در این مسابقات بازیکنانی از کشورهای هنگ کنگ ، پاکستان و هند نیز حضور دارند.

ندا مومن‌زاده افزود : پیش از این در اصفهان ما این مسابقات را در سطح دو برگزار می‌کردیم اما امسال شرایط لازم برای برگزاری سطح یک را مهیا کرده‌ایم که این میزبانی در سطح یک برای اولین بار در اصفهان رخ داده است.

ندا مومن‌زاده

رئیس هیات تنیس استان اصفهان با توجه به بالا بودن سطح این مسابقات تاکید کرد: بازیکنان خوب و با رنکینگ بالا در این مسابقات حضور خواهند داشت و امیدواریم شاهد مسابقات جذابی در دو بخش دختران و پسران باشیم.

وی ادامه داد : یکی از ویژگی مسابقات تور آسیایی این است که به صورت تک‌ حذفی نیست و در جدول اصلی رقابت‌ها ، بازیکن با یک شکست حذف نخواهد شد و به نوعی این مسابقات دوره‌ای بوده و در راستای حضور بازیکنان زیر ۱۴ سال در رنکینگ آسیا است.

وی در پایان اظهار داشت : امیدوارم میزبان خوبی برای افراد شرکت کننده دراین مسابقات باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj762

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نماینده ایران نایب قهرمان هفته نخست تور جهانی تنیس را حذف کرد