تاریخ انتشار: 1395/10/03 20:22
کد خبر: 240944

کلوپ: تا چند نسل اسکار از نظر مالی تامین شدند

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد شرایط تیمش، بازیکنان و انتقال اسکار به چین صحبت کرد.
کلوپ: تا چند نسل اسکار از نظر مالی تامین شدند

با نزدیک شدن به روزهای شلوغ کریسمس، هیجان در رقابت های لیگ برتر به اوج رسیده است.

برنامه نقل و انتقالات زمستانی: "بارها گفته ام که اگر امکان داشته باشد، در زمستان فعالیت خواهیم داشت. البته این موضوع به دیگر باشگاه ها نیز مرتبط است. سعی می کنیم در هنگام خرید بازیکن به قیمت او فکر نکنیم و شرایط پیشرفت او را در نظر بگیریم. ما حالا هم ترکیب خوبی داریم اما اگر کسی بتواند به این تیم اضافه شود به او خوشامد خواهیم گفت".

غیبت سادیو مانه به علت برگزاری جام ملت های آفریقا: "ما از قبل می دانستیم که مانه در این ماه با ما نخواهد بود. اما اگر در ترکیب من 5 بازیکن برای جانشینی وی وجود داشت دیگر این شور و احساس در تیم حاکم نبود و بازیکنان اینقدر احساس مهم بودن نداشتند. بازیکانی داریم که قادر به بازی کردن در پست های مختلفی هستند و ما باید این موضوع را ثابت کنیم".

کلوپ: تا چند نسل اسکار از نظر مالی تامین شدند

انتقال گرانقیمت اسکار به چین: "کشور چین جایی نیست که بازیکنان علاقمند به بازی کردن در آنجا باشند و تنها به خاطر پول به آنجا می روند. من نمی دانم علت این تصمیمات چیست اما هر چه هست مربوط به زندگی شخصی بازیکنان است. بازیکنان می تواند در آنجا احساس خوبی داشته باشند اما فرزندان و نسل بعدی خانواده او دیگر هیچ گونه نگرانی برای پول نخواهند داشت".

زمان بازگشت کوتینیو: "او دچار مصدومیت شدیدی و به زمان برای بازگشت احتیاج دارد. فصل آنقدر طولانی است که او می تواند در آینده به ما کمک کند. فکر می کنم زمان زیادی تا بازگشت او مانده و بر خلاف نطر بسیاری مبنی بر حضور او در دیدار برابر منچسترسیتی در 31 ژانویه، من احتمال این اتفاق را کم می دانم".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpmjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: بدون کوتینیو هم لیورپول قدرتمند است