تاریخ انتشار: 1395/06/09 20:08
کد خبر: 264420

هافبک تیم ملی فوتبال: حمایت دولت روحیه ملی پوشان را بالا برد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تاکید براینکه حمایت دولت موجب بالا رفتن روحیه ملی پوشان شد، گفت: تلاش می کنیم تا جواب این حمایت ها را با کسب نتایج مناسب، بدهیم.
هافبک تیم ملی فوتبال: حمایت دولت روحیه ملی پوشان را بالا برد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، «داریوش شجاعیان» در جریان تمرین عصر امروز (سه شنبه) تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: اردو و تمرینات بسیار خوبی در ایتالیا داشتیم که در تهران نیز این تمرینات ادامه یافته است.

وی افزود: کادر فنی انگیزه بالای خود را به بازیکنان انتقال داده است و با حمایت تماشگران به دنبال برتری مقابل قطر هستیم تا راه خود را برای صعود به جام جهانی 2018، هموار کنیم.

شجاعیان در خصوص خط خوردن دو بازیکن دیگر از اردوی تیم ملی برای دیدار با قطر و چین، گفت: با انگیزه بالا تلاش می کنم تا نظر مساعد کارلوس کی روش را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی، جلب کنم.

وی در مورد شناخت از تیم قطر، توضیح داد: کادر فنی، نتیجه آنالیزهای خود را در اختیار بازیکنان قرار داد و مشکلی برای دیدار پنجشنبه نخواهیم داشت.

هافبک تیم گسترش فولاد تبریز از تماشاگران خواست تا ورزشگاه آزادی را برای دیدار با قطر پر کنند و بیان داشت: این مساله سبب می شود تا حریف با استرس بازی کند و ملی پوشان نیز انگیزه بیشتری برای پیروزی داشته باشند.

وی در پایان گفت: می خواهیم توان فوتبال و غیرت ایرانی را در دیدار با قطری ها به نمایش بگذاریم.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21 پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران و در نخستین دیدار از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، میزبان قطر خواهد بود./ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqko5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره پرسپولیس؛ آقای گل ایران – قطر