تاریخ انتشار: 1395/06/17 22:00
دکتر ربطی درگفت و گو با فرتاک:
کد خبر: 262723

صداقت داشته باشیم و از آب گل آلود ماهی نگیریم/ بانی گستر کیش باید نسبت به توافقات متعهد باشد

لغو بازی بانی گستر کیش و پاس همدان در لیگ دو فوتبال کشور که با اقدام رئیس هیات فوتبال کیش صورت گرفته بود شرایط خاصی را طی چند روز گذشته در فوتبال به ویژه لیگ دو به همراه داشته است.
صداقت داشته باشیم و از آب گل آلود ماهی نگیریم/ بانی گستر کیش باید نسبت به توافقات  متعهد باشد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، دکتر ابراهیم ربطی نماینده تام الاختیار بانی گستر کیش در خصوص موارد پیش آمده به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: اینجانب با اختیار تام و از سوی آقای علاقمندان که انسان قابل احترام و دلسوزی هستند به مجموعه اضافه شدم تا شاید بتوانم کمکی کرده باشم.

وی افزود: مالک قبلی، بانی گستر را به آقای حمزه حسینی واگذار کرده بود و ایشان نیز آن را به برادر خودش انتقال دادند و در برابر این انتقال قرار بر این بود که تمامی تعهدات را انجام بدهند و چک های مالک قبلی آقای شاهین فخیم را جمع آوری و عودت دهند.

ربطی در ادامه گفت: 20 درصد از سهام باشگاه متعلق به هیات فوتبال کیش است، من که به مجموعه اضافه شدم قرار بر این شد که 29 درصد از سهام باشگاه را واگذار کنیم چون قبلا 51 درصد آن انتقال داده شده بود و بر این اساس قیمت 180 میلیون تومان روی آن گذاشتیم تا سهام بانی گستر بشود 80 درصد و برنامه های خود را بتوانند دنبال کنند.

رئیس سابق هیات مدیره بانی گستر کیش در ادامه افزود: متاسفانه این تعهدات عملی نشد و آقای پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش به بنده زنگ زدند و گفتند این ها هیچ گونه اقدامی نکرده اند و نمی توانیم بازی را برگزار کنیم و در این خصوص محق بودند.

ربطی در ادامه گفت: بازیکنان و کادر فنی زحمت کشیده اند و نمی شود نسبت به تعهدات بی تفاوت بود و باید طبق قرارداد منعقد شده حق و حقوق آنها را در نظر گرفت و بنده با توجه به این که رئیس هیات مدیره بودم پافشاری کردم تا آنها به حق قانونی خود برسند و آنها هم من رو کنار گذاشتند.

وی افزود: بدلیل مشکلات موجود علاقه ای نداشتم ادامه بدهم ولی دلیل نمی شود که تعهدات انجام نشود ضمن این که شفاهی من را کنار گذاشتن و آقای حیدرپور هم شفاهی جانشین کردند و آقای علیپور رئیس کمیته صیانت از اخلاق هم اعلام کردند که نباید ایشان حضور داشته باشند و نهایتش می توانند سرپرست باشند ولی حضورش به عنوان رئیس هیئت مدیره بانی گستر را تایید نخواهند کرد و تلفنی هم به آقای علاقمندان این موضوع را اعلام کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حتی معرفی آقای  حسن حسینی هم به عنوان مدیرعامل مورد تایید آقای علیپور و کمیته صیانت از فوتبال نبود و بنا بر دلایلی تا زمان رفع مشکل نمی تواند این مسئولیت را داشته باشد.

دکتر ربطی در پایان سخنان خود گفت: باید صداقت در رفتار داشته باشیم و از آب گل آلود ماهی نگیریم و اجازه ندهیم با شانتاژ بازی حق و حقوق افرادی که قرارداد رسمی دارند و قانونی دنبال مطالبات خود هستند پایمال شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6qk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر ربطی: پازوکی با هماهنگی مانع برگزاری مسابفه شده است

فوتبال در کیش، مات شد!
آقای مونسان؛ نگذار افراد با اعتبار کیش بازی کنند؛