تاریخ انتشار: 1396/09/17 19:25
اختصاصی| هتریک برد برای تبریزی‌ها یا دبل ملوانان؛
کد خبر: 170295

پیش بازی شهرداری تبریز-ملوان؛ لیگ برتری‌های سابق، لیگ یکی امروز!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم شهرداری تبریز و ملوان بندرانزلی از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی شهرداری تبریز-ملوان؛ لیگ برتری‌های سابق، لیگ یکی امروز!

 دو تیم شهرداری تبریز و ملوان شرایط یکسانی داشتند و با یک نتیجه، موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. ملوان در خانه خود، 2-1 شهرداری ماهشهر را از پیش روی برداشت و در آن سو نیز شهرداری تبریز در ورزشگاه اکباتان تهران، 2-1 تیم انتهای جدول راه‌آهن را شکست داد.

آخرین تقابل دو تیم:

آخرین رویارویی دو تیم شهرداری تبریز و ملوان در لیگ برتر رخ داد. درجایی که دو تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز، به مصاف هم رفتند و در آن بازی، شهرداری تبریز موفق شد 2-0 ملوان را شکست دهد.

وضعیت مربیان دو تیم:

ملوان گرچه با نادر دست نشان در این فصل بالانس زیاد داشته است، اما پیروزی هفته گذشته آنها مقابل شهرداری ماهشهر برای انزلی‌چی‌ها روحیه بخش بوده است و به نحوی دست‌نشان اکنون در ملوان احساس امنیت می‌کند. شهرداری تبریز با سیروس دین‌محمدی دو پیروزی متوالی کسب کرده است و با درخشش علی پورمحمد، آنها در بهترین شرایط خود حضور دارند.

جایگاه دو تیم در جدول:

شهرداری تبریز باتوجه به 16 دیداری که در لیگ یک به میدان رفته است، 3 پیروزی، 5 تساوی و 8 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و با 11 گل زده و 19 گل خورده، با 14 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. ملوان باتوجه به آنکه یک بازی عقب افتاده مقابل مس رفسنجان دارد، با 15 بازی و 5 پیروزی، 7 تساوی و 3 باخت؛ و با 18 گل زده و 15 گل خورده با 22 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

آمار و ارقام دو تیم:

* ملوان در خارج از خانه چندان درخشان حاضر نشده است و آنها هنوز نتوانسته‌اند بردی را در خارج از خانه تجربه کنند. آنها با 5 تساوی، بیشتری تساوی خارج از خانه را به همراه تیم بادران به دست آورده‌اند.

* شهرداری تبریز در خانه سه بار شکست خورده و سه بار مساوی کرده و در دو بازی نیز شکست خورده است. آنها با زدن 4 گل در خانه خود، پس از آلومینیوم اراک ضعیف‌ترین خط حمله را از این حیث در اختیار دارند.

* آخرین باخت ملوان در دیداری خارج از خانه، مقابل فجرسپاسی بود که آنها در شیراز 2-1 باختند.

* ملوان به غیر از باخت به اکسین، در تمامی بازی‌هایش اگر تیم مقابل گل زد، آنها نیز گل زده‌اند.

* شهرداری تبریز که در دو بازی قبلی، از فرهاد کرمانشاهی در درون دروازه خود استفاده کرده است، موفق به ثبت دو کلین شیت شده است.

* برد هفته قبل شهرداری تبریز مقابل راه‌آهن، اولین پیروزی آنها در خارج از خانه بود.

* شهرداری تبریز در هر سه دیدار قبلی خود در لیگ، موفق به گلزنی شده است.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8jaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی خفیف دین‌محمدی مقابل تیم سابق/ راه‌آهن همچنان گل می‌زند!

پیش بازی ملوان-شهرداری ماهشهر؛ مچ‌گیری!
اختصاصی| جدال دو مربی اسبق خونه‌به‌خونه در انزلی؛

برنامه نیم فصل اعلام شد؛ خبری از بازی ملوان-مس رفسنجان نیست!
اختصاصی| وقتی که سازمان لیگ بیخیالِ بیخیال است؛