تاریخ انتشار: 1400/12/29 23:47
کد خبر: 24371

درخواست مورینیو از هواداران رم؛ زود جشن نگیرید!

ژوزه مورینیو در اواخر نیمه اول دیدار رم برابر لاتزیو درخواست جالبی از هواداران تیمش داشته است.
درخواست مورینیو از هواداران رم؛ زود جشن نگیرید!

جالوروسی امشب در یک بازی حساس و و مهم در دربی رم به مصاف لاتزیو رفت و نهایتاً موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد. موضوعی که باعث شد شاگردان ژوزه مورینیو به رتبه پنجم صعود کرده و جای آنها با رقیب همشهری در جدول عوض شود.

هر سه گل رم در بازی امشب در نیمه اول به ثمر رسید. تامی آبراهام دو بار برای جالوروسی گلزنی کرد و دیگر گل این تیم توسط لورنزو پلگرینی به ثمر رسید؛ در واقع این سه گل به نوعی باعث شد که رم در همان نیمه اول کار لاتزیو را یک سره کرده باشد.

به گزارش DAZN و گزارشگر کنار زمین آنها یک اتفاق جالب در اواخر نیمه اول رخ داده است. بعد از به ثمر رسیدن گل سوم رم هواداران این تیم بعد از هر پاس بازیکنان‌شان شعار تمسخرآمیز "Ole" را سر می‌دادند و به نوعی خیلی زود پیروزی خود را جشن می گرفتند.

این مسئله باعث نگرانی سرمربی پرتغالی رم شد چراکه مورینیو پیش از این در این فصل از این قضیه زخم خورده بود. جایی که همین چند هفته پیش رم به شکل مشابه از یوونتوس پیش بود اما نهایتاً کار را با نتیجه 4-3 واگذار کرد. همین مسئله باعث شد که مورینیو رو به هواداران کند و از آنها بخواهد که این کار را انجام ندهند تا هم به انگیزه‌های لاتزیو افزوده نشود و هم اینکه تیمش خیلی زود خود را برنده بازی نداند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9yjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: این پیروزی پر از اتفاقات مثبت بود