تاریخ انتشار: 1396/04/12 10:32
اقدامی ناخواسته یا خودخواسته؛
کد خبر: 198995

تمدید قرارداد حداکثری در تیم شهرداری تبریز

تیم فوتبال شهرداری تبریز موفق شد به عنوان تیم اول از گروه خود به رقابت‌های جام آزادگان صعود کند.
تمدید قرارداد حداکثری در تیم شهرداری تبریز

 همواره تیم‌های مختلف در فوتبال ایران زمانی که از لیگی پائین‌تر به سطح بالاتری از مسابقات صعود می‌کنند، تیم خود را دچار تغییر و تحولات فراوان می‌کنند و به اسم قدرتمندترساختن تیم‌شان، خریدهای زیادی انجام می‌دهند تا نامی در بین تیم‌های موفق در بازار نقل و انتقالات داشته باشند.

نمونه بارز این مسئله که امسال رخ داد را می‌توان در تیم‌های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند مشاهده کرد. این دو تیم علی‌رغم اینکه یکی از تیم‌های خوب لیگ یک فصل گذشته بودند، بیش از 10 بازیکن را در لیست ورودی خود جای دادند و بسی تاسف که از بازیکنان فصل گذشته‌شان، چندان استقبال نکردند و تعداد تمدیدی‌های آنها، کمتر از انگشتان یک دست است.

در لیگ یک امسال نیز شهرداری تبریز در اقدامی جالب، قرارداد بیش از 15 بازیکن خود را تمدید کرد تا در این حیث، آنها بیشترین تمدیدی قرارداد را داشته باشند. هماهنگ بودن بازیکنان، رفاقت و همدلی بین آنها قطعا در فصل آینده جام آزادگان، به درد این تیم خواهد خورد و در روزهای حساس، فریادرس تیم تبریزی است. البته تبریزی‌ها درست است که از نظر بودجه کمی نسبت به سال قبل کاهش داشته‌اند، اما در نقل و انتقالات نیز عملکرد خوبی داشتند و تاکنون 8 بازیکن جدید جذب کردند که از مهمترین آنها می‌توان به علی نظری، حسین نائیجی، امیر طهمورث و وحید عزیزی اشاره کرد.

اینکه تمدید قرارداد اکثر بازیکنان توسط علی صالح پناهی، سرمربی شهرداری تبریز اقدامی ناخواسته بوده یا خودخواسته، کمی زود است، اما همین که یک مربی از اکثر بازیکنان فصل گذشته خود راضی است، اطمینان خاطر به آن بازیکن داده و روند مثبت آن بازیکن در فصل بعد، به مراتب بیشتر از روند منفی او خواهد بود. درست همان سیاستی که در فوتبال اروپا جاری است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zd5zz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شهرداری تبریز برای حضور در لیگ یک مشخص شد
خبر فرتاک ورزشی تائید شد؛