تاریخ انتشار: 1396/04/24 14:37
کد خبر: 195895

حردانی: از نایب قهرمانی در لندن رضایت دارم

نایب قهرمان پرتاب وزنه، کلاس F38 در مسابقات جهانی لندن از عملکردش در این مسابقات ابراز رضایت کرد.
حردانی: از نایب قهرمانی در لندن رضایت دارم

به گزارش فرتاک ورزشی،جواد حردانی، ملی پوش پرافتخار تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین  درباره نایب قهرمانی در پرتاب وزنه مسابقات جهانی لندن  گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و بهترین های جهان در آن حضور داشتند. بسیاری از حریفان برای من ناشناخته بودند و از آنجا که اولین فردی از کاروان ایران بودم که مسابقه داشتم، استرس و فشار زیادی را تحمل کردم.

او افزود: همیشه اولین مدال می تواند در روحیه کاروان تاثیرگذار باشد و خوشحالم که توانستم روی سکو بروم. البته نفر اول گروه ما فردی بود که توانست رکورد جهان را بشکند و حدود 60 سانتی متر آن را ارتقا داد.

نایب قهرمان پرتاب وزنه مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: اگرچه در تمرینات رکوردهایی بالاتر هم زده بودم اما در مجموع توانستم رکورد شخصی خودم را در مسابقات جهانی تکرار کنم و با توجه به اینکه ماده ی اصلی من در دو و میدانی پرتاب نیزه است و این ماده در لندن برگزار نشد، از نتیجه عملکردم رضایت دارم.

دارنده نشان برنز بازی های پارالمپیک ریو در پایان گفت: خوشحالم که توانستم به این مدال دست پیدا کنم و از این پس تمام توانم برای درخشش در دو ماده ی پرتاب وزنه و نیزه در بازی های پاراآسیایی می گذارم.

حردانی شب گذشته به عنوان اولین نماینده ایران در رقابت های جهانی دوومیدانی لندن به مصاف حریفان رفت و موفق شد با ثبت رکورد 14 متر و 13 سانتی متر به نشان نقره ی رقابت های پرتاب وزنه، کلاس F38 دست یابد.

رقابت های جهانی دوومیدانی لندن با حضور بیش از هزار ورزشکار از 100 کشور دنیا از 23 تیر ماه آغاز شد و تا اول مرداد در جریان خواهد بود. ایران نیز با 20 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdokj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتتاحیه مسابقات پارا دوومیدانی فردا برگزار می‌شود