تاریخ انتشار: 1396/06/27 18:30
کد خبر: 182395

اشتباه بزرگ بارسا دمبله را مصدوم کرده است؟!

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که به شایعات دامن زده است.
اشتباه بزرگ بارسا دمبله را مصدوم کرده است؟!

عثمان دمبله، وینگر فرانسوی و گران قیمت بارسلونا که به دلیل پارگی تاندون ران پای چپش چیزی حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود، ظاهرا از حدود ده روز قبل از مصدومیتش، از همان ناحیه احساس درد می‌کرده است.

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده از تمرینات روز 7 سپتامبر بارسلونا که در آن مشخص است که عثمان دمبله تا حدودی از ناحیه ران پای چپ احساس ناراحتی می‌کند. دقیقا همان جایی که ده روز بعد، کار دست او و بارسلونا داد و حالا آبی اناری ها نمی‌توانند حدود 4 ماه از خرید گران قیمت تابستانی خود استفاده کنند. این ویدئو باعث شده تا برخی به انتقاد از کادر پزشکی و حتی ارنستو والورده بپردازند که چرا دمبله در حالی که مصدومیت مختصر داشته، در هر سه بازی بعدی به میدان رفته است.

به گزارش اسپورت و موندو دپورتیوو، اما باشگاه بارسلونا چنین چیزی را تکذیب می‌کند. باشگاه می‌گوید هیچ نشانه‌ای از مصدومیت در تمرینات دمبله به چشم نخورده بود که اگر این گونه بود، قطعا کادر فنی ریسک بازی دادن به او را به جان نمی‌خرید. ضمن اینکه دمبله در بازی مقابل اسپانیول و یوونتوس نیز بدون هیچ مشکلی بازی کرد و حتی پس از آن نیز نشانه‌ای از مصدومیت نداشت. اما این پایان کار نیست. تصویر زیر نیز به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد دمبله پیش از بازی با ختافه، از همین ناحیه، احساس درد می‌کرده است.

هر چه که بود، بدترین سناریوی ممکن برای دمبله در آغاز دورانش در بارسا روی داد و او حالا باید تلاش کند تا با وضعیت فیزیکی بهتری به میادین برگردد. البته نباید از وضعیت نه چندان مطلوب چمن ورزشگاه ختافه نیز به سادگی گذشت. موضوعی که هم بازیکنان بارسلونا و هم ارنستو والورده پس از بازی به آن اشاره کردند.

عثمان دمبله - بارسلونا - ختافه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zeoa6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره گران قیمت بارسا نیامده مصدوم شد + عکس