تاریخ انتشار: 1402/05/21 15:01
کد خبر: 1195

راموس در یک قدمی عربستان؛ به قیمت جدایی از همسر

به گفته روزنامه نگار معروف ایتالیایی، سرخیو راموس در یک قدمی پیوستن به الاتحاد عربستان قرار دارد.
راموس در یک قدمی عربستان؛ به قیمت جدایی از همسر

 برخی منابع از مشخص شدن آینده فوتبالی سرخیو راموس طی ساعات و روزهای آینده خبر داده‌اند. رودی گالتی روزنامه نگار مشهور ایتالیایی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی از الاتحاد عربستان به عنوان جدی‌ترین گزینه برای آینده فوتبالی سرخیو راموس نام برده است.

همبازی شدن با هم تیمی سابق

سرخیو راموس پس از عدم تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن به بازار نقل و انتقالات آمد و گزینه‌های مختلفی به کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید مرتبط شدند. لیگ حرفه‌ای آمریکا و اینترمیامی مهم‌ترین گزینه راموس برای ادامه فوتبال او بود اما به نظر می‌رسد دیوید بکام نیازی به هم تیمی سابق خود ندارد. از سوی دیگر راموس علاقه زیادی به بازگشت به سویا و خاتمه دادن فوتبال خود در این باشگاه داشت که این گزینه با پاسخ منفی مسئولان سویا به نتیجه‌ای نرسید.

ساعاتی پیش رودی گالتی روزنامه‌نگار ایتالیایی خبر داد راموس پیشنهاد بسیار خوبی از الاتحاد عربستان دریافت کرده و حالا با توجه به نزدیکی به پایان پنجره نقل و انتقالات، جدی‌تر از همیشه در حال بررسی پیشنهاد تیم عربستانی است. به گفته گالتی، احتمال پذیرش پیشنهاد الاتحاد توسط راموس بسیار بالاست و این فوق ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در آستانه پیوستن به این باشگاه جده‌نشین و همبازی شدن با کریم بنزما هم بازی سابق خود است که جام‌ها و خاطرات بسیاری را کنار هم با پیراهن رئال مادرید ثبت کردند.

همسر، مانع اصلی

به گفته منابع اسپانیایی، مهم‌ترین مانع عدم انتخاب تیم توسط راموس تا به اینجای تابستان، همسر او،  پیلار روبیوست. روبیو یکی از مجریان معروف در تلویزیون اسپانیا نام دارد و ادامه این کار برای او از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گفته می‌شود در صورت تصمیم راموس به انتقال به جایی خارج از قاره اروپا، امکان دارد راموس و پیلار روبیو از همدیگر جدا شوند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk963

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخستین واکنش صلاح به پیشنهاد سرسام‌آور الاتحاد