تاریخ انتشار: 1395/12/14 22:19
اختصاصی| ضعف روحی روانی در خونه به خونه؛
کد خبر: 225223

دست نشان به دنبال چاره‌ای برای نائیجی باشد

خونه به خونه در ادامه نتایج سینوس وار نیم فصل دوم در بابل از ایرانجوان بوشهر شکست خورد تا امید هواداران بابلی را کمرنگ تر از قبل کند.
دست نشان به دنبال چاره‌ای برای نائیجی باشد

به گزارش فرتاک ورزشی، خونه به خونه در این بازی از حسین نائیجی در درون دروازه خود بهره می برد که در صحنه گل اول ایرانجوانی ها طبق نظر هواداران خونه به خونه مقصر اصلی بر روی گل بود اما با احترام به نظر این هواداران، اگر کمی هوشمندانه به صحنه گل بوشهری ها نگاه کنیم متوجه این مهم می شویم که اشتباه از خط دفاع این تیم با جایگیری بد مدافعان آغاز و سپس با دریافت گل توسط ناییجی تکمیل شد.

شاید اگر کمی به قبل تر برگردیم متوجه می شویم که ناییجی در روز های بد خونه به خونه روز های پر فروغی را داشته است.

از بازی با بادران شروع کنیم که خونه به خونه سه بر هیچ نتیجه را واگذار کرد اما دو گل بادرانی ها از روی نقطه پنالتی بود. البته این را بگویم که در این بازی نائیجی از وقوع یک فاجعه جلوگیری کرد چرا که وی بارها در طول مسابقه با بادران با واکنش های به موقع خود مانع از این شد که بابلی ها با نتایج بدتری ان بازی را به اتمام برسانند.

در بازی با پارس جنوبی جم نیز ناییجی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و چندین فرصت گلزنی را از بابا محمدی مهاجم آماده حال حاظر پارس جم گرفت.

البته این نکته را نیز باید بگوییم که نائیجی کمی نسبت به گذشته دچار افتی محسوس شد که علت آن را می توان عدم دارا بودن روحیه جنگندگی دانست.

چرا که وی در گذشته ثابت کرده است که اگر از نظر روحی روانی در وضع آرمانی باشد می تواند به روز های خوب خود بازگردد همانند نیم فصل اول، فصل گذشته لیگ که توانست ده کلین شیت را از خود به نمایش بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrjqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه هم چنان اندرخم یک کوچه!
اختصاصی| امیدها در صدر، بزرگسالان در میانه های جدول؛

دست نشان هم خونه به خونه را احیاء نکرد
اختصاصی| نادر هم دوای درد خونه به خونه نبود؛