تاریخ انتشار: 1395/09/22 13:18
کد خبر: 243495

رمزگشایی از سخنان آزاد آفریدون مدیرعامل تیم سردار در گفتگو با شبکه ی مهاباد

در این شکی نیست که پس از سه باخت متوالی تیم سردار و در روزهای بحرانی،آزاد آفریدون مدیریت این تیم بحران زده را قبول کرد.
رمزگشایی از سخنان آزاد آفریدون مدیرعامل تیم سردار در گفتگو با شبکه ی مهاباد

به گزارش فرتاک ورزشی، ارایه ی برنامه های کوتاه مدت در کاهش هزینه های تیم سردار پس از گذشت 45 روز نشان دهنده ی مدیریت مطلوب وی میباشد. واریز حدود 120 میلیون تومان در مدت 45 روز و مقایسه با 40 میلیونی که در فاصله ی 3 ماه به بازیکنان تیم داده بودند بر کسی پوشیده نیست.

سفرهای بیرون از خانه ی سردار در کمال ارامش و نظم خاص با حداقل هزینه و بهترین امکانات رفاهی برای بازیکنان از دیگر کارهای مدیرعامل جدید سردار است. از سوی دیگری  نظم مدیریتی در این تیم و کاهش تنشهای روی سکوها و فضای مجازی و کسب 10 امتیاز و بدون شکست  که صد البته با کار گروهی و درایت و مدیریت کادر فنی و همکاری و بروز خلاقیتهای  بازیکنان در نشان دادن تواناییهای خود و بدور از مسایل مالی  و هیات مدیره ی صادق سردار همگی نشان از رسیدن سردار به روزهای خوبی است.

دیشب مدیرعامل سردار در گفتگوی زنده با شبکه ی مهاباد سخنانی در نوع خود معنی دار و قابل توجه را به گوش مسئولین رساند. وی از هواداران بعنوان مایه ی مباهات تیم سردار نام برد و نشان داد که بر خود وظیفه میداند که قدرشناس هواداران سردار در بوکان و شهرهای دیگر کشور باشد.

در سخنی دیگر مدیرعامل سردار با اشاره به تامین کمکهای مالی محدود از سوی شهردار نارضایتی خود را به شکلی خاص اعلام کرد.از سویی دیگر فرماندار بوکان را دلسوز و ورزش دوست خطاب کرد و وی را کانون و حکم این جریان مطلوب نامید و به تذکرات و توجهات فرماندار در خصوص وضعیت موجود اشاره کرد.

در سخنی دیگر وی تنها اشاره ی کوتاه به هدیه کردن تیم سردار از سوی فدراسیون و نقش نماینده ی مردم بوکان در مجلس به این موضوع داشت و به نوعی اعلام کرد که نماینده میتواند در این برهه از زمان،فشار لازم بر سرپرست شهرداری را برای تامین وجوه لازم سردار اعمال کند.

سخنان ازاد افریدون نشان از حفظ ارامش در وضعیت کنونی تیم سردار داشت چرا که در این شرایط که تیم سردار در 6 هفته ی اخیر نتایج قابل قبولی گرفته است،قطع کردن این نوار موفقیت را قابل قبول ندانسته و کسب موفقیتهای دیگر را منوط به واریز وجوه برای تامین قراردادهای بازیکنان دانست.

برای تداوم این موفقیتها،در شرایط کنونی ضمن حمایت همه جانبه از مدیریت جدید،هیات مدیره و بازیکنان وکادر فنی سردار،انتظار پایان دادن مسئولین به قول و وعده ها و تامین منابع مالی برای ادامه ی کار را داشته و امیدوار به روزهای خوبی برای فوتبال سردار هستیم.

نویسنده: "اسماعیل تیزرو"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwdwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل باشگاه سردار بوکان بیانیه صادر کرد