تاریخ انتشار: 1395/10/11 15:51
کد خبر: 239123

سکوت؛ ویسی تحمل ندارد

عبدا.. ویسی روز گذشته در حالی که می توانست با صعود به فینال شرایط خوبی برای خود رقم بزند، در ورزشگاه خانگی مقهور شاگردان علی دایی شد.
سکوت؛ ویسی تحمل ندارد

تیم سپاهان روز گذشته در حالی با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد که می توانست مانند نفت تهران با یک ضربه پنالتی بازی را به تساوی بکشد. اما ضربه احسان حاج صفی راهی به دروازه پیدا نکرد تا ویسی مات و مبهوت اتفاقات این بازی را در دقایق انتهایی مشاهده کند.

 

سرمربی تیم سپاهان که با کنار رفتن استقلال تهران توسط شاگردان علی دایی خود را از پیش در فینال خرمشهر می دید، در نهایت ناباوری با قبول اولین شکست فصل در ورزشگاه نقش جهان اینطور از شنیدن هر صدایی در اطراف خود اجتناب می کند.

سرمربی تیم سپاهان که پس از شکست برابر گسترش فولاد تبریز در شرایط سختی قرار داشت، با دو پیروزی برابر صبا و تراکتورسازی از این شرایط گریخته بود، اما تساوی سخت برابر تیم جوان استقلال و البته کنار رفتن در جام حذفی در شرایطی که این تیم در ورزشگاه خانگی به میدان می رفت، بار دیگر سرمربی زردپوشان را در شرایط سختی قرار داده است.

 

سپاهان در حال حاضر رتبه هشتم جدول رده بندی را از آن خود کرده است و با توجه به کنار رفتن از جام حذفی، در نیم فصل دوم به شدت به دنبال کسب سهمیه ورود به مسابقات آسیایی خواهد بود.

 طلایی پوشان در ادامه و برای کسب سهمیه آسیایی بدون شک به عملکرد کم نوسان تری نسبت به نیم فصل اول احتیاج خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwjbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتشی زیر خاکستر در ارتش آبی پوشان