تاریخ انتشار: 1395/10/29 19:30
کد خبر: 235023

قنبری:‌ می‌دانستیم نفت بازی را از سرعت می‌اندازد/ حال ویسی بهتر است

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانستیم که تیم نفت آمده تا بازی را از سرعت بیندازد.

قنبری:‌ می‌دانستیم نفت بازی را از سرعت می‌اندازد/ حال ویسی بهتر است

کریم قنبری پس از برتری 2 بر یک تیمش برابر نفت تهران گفت: بازی سختی بود و با توجه به اینکه دو هفته پیش با این تیم در جام حذفی بازی کرده بودیم، شناخت دو تیم از هم زیاد بود. می‌دانستیم که نفت آمده تا بازی را از سرعت بیندازد.

وی افزود: در نیمه نخست بیش از 8 مورد بود که تیم نفت بازی را متوقف کرد. البته ما روی یک ضد حمله و اشتباه بازیکنان جوان، گل دریافت کردیم. نیمه دوم را بسیار خوب شروع کردیم و با فشار بیش از اندازه‌ای که به حریف آوردیم توانستیم دو گل بزنیم. بیش از 70 درصد تیم ما تغییر کرده است ولی ما فوتبال روز دنیا را ارائه می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت عبدالله ویسی که راهی بیمارستان شد، گفت: ویسی به دلیل فشار زیادی بازی حالش بد شد اما خوشبختانه پس از بازی، تماس داشتیم و حال او بهتر بود. به هواداران سپاهان «خسته نباشید» می‌گویم اما برخی به دنبال ایجاد حواشی در سکوها هستند. تیم ما جوان است و نیاز به حمایت این هواداران دارد.

وی درباره عملکرد داور در این دیدار خاطرنشان کرد: داور عملکرد خوبی داشت. داوران‌مان به دلیل این که جوان شده‌اند، نیاز به زمان دارند، این که تیم‌ها و مربیان با تحت فشار گذاشتن داور، کار خود را پیش ببرند، درست نیست. ما تا دقیقه 65 از حریف خود عقب بودیم ولی هیچ فشاری روی داور نیاوردیم. از دیگر تیم‌ها هم درخواست دارم روی داوران فشار نیاورند و بگذارند آنها کار خود را انجام دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwqqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از وداع ویسی با جام حذفی تا جنجال های ادامه دار کرار+فیلم

 حکم  برکناری منصوریان منتظر یک امضاء
شیشه عمر منصوریان در دستان عبدالله ویسی؛