تاریخ انتشار: 1395/07/01 14:26
اختصاصی/
کد خبر: 259971

پیش بازی آلومینیوم اراک-فولاد یزد/ مهابادی به دنبال جبران، امیری تلاش برای خروج از بحران

در هفته هشتم از مسابقات لیگ دسته یک کشور دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد یزد از ساعت 15:30 به مصاف هم میروند.
پیش بازی آلومینیوم اراک-فولاد یزد/ مهابادی به دنبال جبران، امیری تلاش برای خروج از بحران

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فولاد یزد در هفت هفته گذشته نتوانسته در لیگ یک طعم شیرین برد را حس کند و به همین خاطر به تعویض سرمربی خود به دنبال اولین پیروزی است تا شاید بتواند از بحرانی که گریبانگیرش شده است رهایی یابد.

فولاد یزد در بازی گذشته خود به مصاف تیم پر مهره و بامکانات خونه به خونه رفت و توانست با تمام مشکلاتی  که پیش رو دارد تا دقایق آخر  این تیم را متوقف کند اما سرانجام با گلی که از محمد غلامی دریافت کرد بازی را باخت تا همچنان در بحران باشد.

حمید آسیانپور که سرمربیگری این تیم را بر عهده داشت، بدنبال نتیج ضعیفی که همراه با فولاد یزد بدست آورد، نتوانست دل هواداران را بدست بیاورد و به ناچار جای خود را به محمود امیری داد تا از این پس این مربی سکان هدایت این تیم بحران زده را بر عهده بگیرد.

امیری که سابقه هدایت تیم های شهید قندی،تربیت یزد را در کارنامه کاری خود دارد، برای برون رفت از بحران بوجود آمده در فولادیزد، کاری سخت پیش روی دارد و اگر بتواند در برابر آلومینیوم اراک که یکی از تیم های قدرتمند لیگ یک می باشد، به اولین پیروزی این تیم دست یابد، کاری بزرگ انجام داده است اگرچه توقع پیروزی در اولین بازی از سوی این مربی کمی غیر منطقی خواهد بود ولی در صورت یان اتفاق، دل هواداران را شاد نموده و می تواند با آرامش بیشتری کار را دنبال نماید و این در حالی است که فولاد یزد در حال حاضر با 3 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.

در آن سوی میدان نیز آلومینوم اراک قرار دارد، تیمی که در بازی جنجالی و بحث بر انگیز قبلی خود با سپید رود رشت یک باخت را تجربه کرد تا کمی از قافله صدرنشینان فاصله بگیرد.

مهابادی در این بازی بدنبال کسب یک پیروزی آسان است تا از کورس بالانشینان جدول عقب نمانه و جبران دو هفته ای که بدون پیروزی پشت سر گذاشته استرا بنماید.

آلومینیوم اراک در حال حاضر با 11 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ یک قرار دارد و با برد در این بازی به حاشیه امنیت خوبی میرسد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy6vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی آلومینیوم اراک در دیداری تدارکاتی