تاریخ انتشار: 1395/08/22 20:25
کد خبر: 249495

پیش بازی گل گهر-خونه به خونه/ جدالی نفس گیر در سیرجان!

سوت هفته سیزدهم رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان فردا 23 آبان در حالی در 9 شهر ایران نواخته می شود.
پیش بازی گل گهر-خونه به خونه/ جدالی نفس گیر در سیرجان!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازنی ها هم فردا با حدود هزار کیلومتر دوری از شهر بابل ، میهمان گل گهر سیرجان در کویر کرمان است که هر 2 تیم با 12 بازی و 22 امتیاز در همسایگی هم قرار دارند.

گل گهر سیرجان از 12 بازی با 22 امتیاز در رده چهارم و خونه به خونه بابل با همین تعداد بازی در رده پنجم جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار دارد و امید می رود جدال سختی برای این تیم مازنی رقم بخورد.

علی مرزبان سرمربی خونه به خونه بابل که بازی هفته دوازدهم را در خانه به تیم اکسن البرز و سرمربی کارکشته آن فیروز کریمی واگذارکرد ، در شرایطی باید فردا پا به زمین گل گهر سیرجان بگذارد که دو بازیکن تاثیر گذار خط دفاعی یعنی محمدرضایی و مازیار زارع را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی هفته دوازدهم در اختیار ندارد.

اگرچه خونه به خونه به یمن تمکن مالی مالک باشگاه در رقابت های فصل جاری بازیکنان رنگارنگی را از لیگ برتر و جام آزادگان جذب کرد و نبود دو بازیکن نمی تواند زیاد روی ترکیب این تیم پرمایه تاثیرگذار باشد، ولی باید تا 24 ساعت دیگر منتظر ماند و دید کدام تیم می تواند با شکست همسایه جدولی ، راه خود را برای رده بالاتر هموارتر کند.

در رقابت های جام آزادگان 18 تیم حضور دارند و 2 تیم از این رقابت ها به لیگ برتر صعود می کنند.

مازندران با وجود داشتن 46 بازیکن در رقابت های سوپرلیگ فوتبال ایران از 12 سال گذشته تاکنون در حسرت صعود یکی از تیم های دسته اولی خود به این رقابت هاست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy9ba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس کدام تیم برای قهرمانی نیم فصل اول لیگ یک بیشتر است؟
یادداشت روز؛