تاریخ انتشار: 1395/06/20 20:49
کد خبر: 262195

قلعه‌نویی باید اخراج می‌شد/ در نیمه دوم بعضی از تصمیمات خورشیدی درست نبود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت:در نیمه دوم بعضی از تصمیمات خورشیدی درست نبود و او باید به جای تذکرات پیاپی به بازیکنان دو تیم از کارت‌های رنگی خود استفاده می‌کرد.
قلعه‌نویی باید اخراج می‌شد/ در نیمه دوم بعضی از تصمیمات خورشیدی درست نبود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،نادر جعفری در مورد قضاوت اشکان خورشیدی و همکارانش در دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول شاهد قضاوت خوب و متعادلی از سوی این تیم داوری بودیم. دو اخطاری که در این نیمه به بازیکنان تراکتور داده شد هم کاملاً صحیح بود.

وی ادامه داد: خورشیدی، داور جوان و باتجربه‌ای است که در این نیمه با سوت‌های به‌موقع خود اجازه نداد بازی از جریان خود بیفتد، مسئله‌ای که به زیباتر شدن بازی در این نیمه کمک کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره نیمه دوم و قضاوت تیم داوری تصریح کرد: برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم بعضی از تصمیمات خورشیدی درست نبود و او باید به جای تذکرات پیاپی به بازیکنان دو تیم از کارت‌های رنگی خود استفاده می‌کرد که این مسئله را رعایت نکرد، موضوعی که در چند صحنه از این دیدار در نیمه دوم در چند حمله مؤثر برای دو تیم تأثیرگذار بود و در مجموع از این جهت، داوری در نیمه دوم مشکل داشت.

جعفری در پایان گفت: یکی از اشتباهات داور در این دیدار عدم اخراج امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی بود. داور در واکنش به اعتراض‌های قلعه‌نویی باید به جای تذکر، او را از کنار زمین اخراج می‌کرد.
 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyno6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسلحه پنهان برانکو برای بازی با تراکتورسازی