تاریخ انتشار: 1395/09/15 23:55
کد خبر: 244872

احضارنامه رحمتی دست کی بود دقیقا؟!

عکسی که موجب دردسر برای استقلال و رحمتی شده است و هر کسی برای خود یک اظهار نظر می کند.
احضارنامه رحمتی دست کی بود دقیقا؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، در این روزها تمام تمرکز مهدی رحمتی روی بازی با تراکتورسازی و تمام حساسیت‌های این بازی بود. البته این مربوط به چند ساعت گذشته است چون چند ساعت پیش شایعه‌ای حسابی مهدی رحمتی و تمرکزش را به‌هم ریخت. شایعه ای که خیلی زود تبدیل به خبری شد که حتی اعضای کمیته اخلاق هم به نوعی آن را تایید کردند. اگرچه هنوز ابلاغ رسمی مربوط به حکم رحمتی نیامده است اما بر اساس اعلام رییس کمیته اخلاق در گفت و گو با خبرگزاری قوه قضاییه حکم مربوطه صادر شده است. سمامی، عضو کمیته اخلاق در این مورد گفت:«ما آقای رحمتی را به کمیته اخلاق احضار کرده بودیم تا از خودشان دفاع کنند اما ایشان حاضر نشد، بنده خودم سه بار برای ایشان دعوتنامه فرستادم.عدم حضور ایشان سبب شد تا پرونده مسیر خودش را طی کندتا جایی که من می دانم از مرحله تحقیقات عبور کرده و به مرحله صدور حکم رسیده است.»

این صحبت سمامی نشان می‌دهد که خبر محرومیت رحمتی درست است و البته بحث بر سر تعداد جلسات محرومیت این دروازه‌بان است. با این حال مسئولان باشگاه استقلال تاکید دارند که حکمی به دست آنها نرسیده که البته با توجه به صحبت‌های سمامی قرار هم نبوده حکمی که صادر نشده به دست مسئولان این تیم برسد.

عبداللهی، سرپرست استقلال اما رسیدگی به این پرونده را نادرست و عجیب می‌داند و انتشار این عکس‌ها را طبیعی می‌داند:« چنین چیزی غیرقابل باور است. یک عکس مرتبط به 6 ماه قبل از 4، 5 بازیکن تیم در کنار یک توریست خارجی منتشر شد که همانند این عکس ده ها بار از زمان حضور تیم ملی در استرالیا نیز انتشار یافته بود و طبیعی است بازیکنان همیشه در معرض دوربین ها و هواداران فوتبال قرار دارند.به نظر من دلیلی برای محرومیت رحمتی وجود ندارد.»

اگرچه غیبت رحمتی در جلسات کمیته اخلاق تاثیری در حکم اعلام شده برای او نداشته اما به نظر می‌رسد که در غیبت سه‌‌باره او در این جلسات باز هم پای سرپرست استقلال در میان است. «یک دعوتنامه به من داده بودند تا سیدمهدی به فدراسیون برود اما خوردیم به درگذشت منصور پورحیدری و برگزاری مراسم خاکسپاری و ختم ایشان.خودم به فدراسیون گفتم که هماهنگی صورت گیرد تا در زمان دیگر بتوانیم به صورت حضور در باره موضوع مورد نظر صحبت کنیم.»

رضا افتخاری هم که این روزها بیش از این که مشغول مسائل استقلال باشد سرش با فوتسال گرم است به گفتن یک جمله در مورد محرومیت رحمتی اکتفا می‌کند:« صحبت‌هایی در این باره انجام شده اما هنوز فدراسیون به صورت رسمی چیزی به ما ابلاغ نکرده است. در صورت ابلاغ حکم این قضیه را پی‌گیری خواهم کرد.»

در این میان تنها خبر خوب برای استقلال شاید این باشد که محرومیت رحمتی شامل بازی با تراکتور نمی‌شود و در هر شرایطی این دروازه‌بان احتمالا می‌‌تواند این هفته به میدان برود. سمامی در این مورد گفت:« آقای رحمتی می تواند به این حکم اعتراض کند و با اعتراض ایشان رای تا بعد از رسیدگی به اعتراض تعلیق خواهد شد.»

عضو کمیته اخلاق در پایان درباره این مسئله که چرا در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتورسازی این موضوع مطرح شده است گفت: «بنده اعلام نکرده ام و تا جایی که اطلاع دارم تورگ رئیس محترم کمیته اخلاق خودشان این موضوع را عنوان کردند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45665q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخاری: محرومیت رحمتی به ما اعلام نشده

رفیعی استقلالی است یا پرسپولیسی؟
سروش بازارگرمی میکند؛