تاریخ انتشار: 1395/09/20 21:41
کد خبر: 243796

مهندس وفا: موسوی چون پتانسیل صعود را در هف دید به اینجا آمد

مدیرعامل باشگاه هف سمنان گفت: آقای سید کوروش موسوی طبق تحقیقاتی که از تیم هف داشت و پتانسیل صعود را در مجموعه هف دید، به تیم ما اضافه شد.
مهندس وفا: موسوی چون پتانسیل صعود را در هف دید به اینجا آمد

به گزارش فرتاک ورزشی، مهندس عبدالحسین وفا مدیرعامل باشگاه هف سمنان درخصوص سرمربی جدید تیم گفت: ما با بررسی هایی که داشتیم و باتوجه به رزومه فوق العاده سید کوروش موسوی، تصمیم داشتیم که ایشان را به تیم اضافه کنیم اما طی جلساتی که با ایشان داشتیم، شاهد نکات دیگری از خصوصیات وی شدیم.

وی افزود: موسوی علاوه بر اینکه در بُعد فنی از توانمندیهای بالایی برخوردار است، در بُعد اخلاقی نیز ما را شگفت زده کرد و او از دسته مربیانی است که واقعا جایش در سطح اول فوتبال کشور خالی است و امیدوارم بهترین ها همراه ایشان در هف رقم بخورد.

مهندس وفا درخصوص شرایط موسوی درباره عقد قرارداد با هف گفت: ایشان طبق تحقیق و جستجویی میدانی که از تیم ما داشتند، و مهمتر از آن، توانایی صعود را در تیم هف دیدند، مسائل مالی برایشان مهم نبود و تمام هم و غمشان این بود که بتواند تیم را به لیگ یک برساند و چون فیلم های بازی ما را دید و قبول داشت که می توان صعود کرد، به هف آمد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سرمربی قبلی تیم نیز دلواپس تیم است و اخبار باشگاه را جستجو می کند، خیلی برایش مهم بود که جانشین لایقی در هف بیاید و از شنیدن خبر سرمربی گری موسوی خیلی خوشحال شد و به بنده گفت که آقای موسوی دانشگاه فوتبال است.

وی افزود: ما آقای موسوی را برای کارهای بزرگی به سمنان آورده ایم و هدف ما این است که آقای موسوی بر فوتبال سمنان تاثیرگذاری داشته باشد و خود ایشان نیز نظر بر تاسیس آکادمی داشتند تا بتوانیم جوانان سمنانی را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کنیم.

مهندس وفا در پایان گفت: ما تلاش خواهیم کرد که آیینه استان سمنان را به خوبی در فوتبال کشور منعکس کنیم و امیدوارم با ورود آقای موسوی انگیزه بازیکنان دو برابر شود و این قول را به جوانان سمنانی می دهیم که خبرهای خوبی برای پرورش آنان در راه است.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456kjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهندس وفا: عرق به تیم و تعصب به پیراهن هف سمنان را در چهره تک تک بازیکنان مشاهده کردم

استاد صعود سرمربی هف سمنان شد
اختصاصی فرتاک ورزشی