تاریخ انتشار: 1395/11/21 21:03
آخرین آرای کمیته انضباطی درخصوص تیم های لیگ دویی
کد خبر: 230272

از نقره داغ شدن کاسپین و بعثت تا جریمه پتروکیان

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات تیم های حاضر در رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور صادر کرد.
از نقره داغ شدن کاسپین و بعثت تا جریمه پتروکیان

به گزارش فرتاک ورزشی، آرای انضباطی به شرح ذیل می باشد: 

*تیم شهرداری فومن به خاطر تخلفات تماشاگرانش و پرتاب اشیا به داخل زمین بازی که سبب وقفه در دیدار برابر شهرداری بندرعباس شد، طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های هف سمنان و کاسپین  قزوین برگزار و از سوی رضا جعفری- تدارکات تیم کاسپین قزوین  و رضا عسکری- مدیر تیم کاسپین قزوین تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیمات داور رخ داد که هر دو نفر از بازی اخراج شدند. کمیته انضباطی هر کدام از افراد فوق را منفردا به تذکر کتبی محکوم کرد.

*تیم پتروکیان شوشتر به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری آب به زمین بازی در دیدار برابر نفت نوین آبادان، به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*رقابت دو تیم برق جدید فارس و بعثت کرمانشاه برگزار و از سوی علی فاتح- بازیکن تیم بعثت کرمانشاه تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی  طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم بعثت کرمانشاه به دلیل اهانت فردی که وی را منتسب به تیم معرفی کرده اند و با توجه به اینکه فرد مورد نظر شناسایی نشده و تماشاگر قلمداد می شود، به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

کلیه آرای فوق قطعی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459kl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم های لیگ یکی نقره داغ شدند!
اختصاصی/