تاریخ انتشار: 1402/04/23 18:44
کد خبر: 2700

آنچلوتی با برزیلی‌ها اتمام حجت کرد

طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته صرفا شفاهی بوده است. او برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.
آنچلوتی با برزیلی‌ها اتمام حجت کرد

به نقل از مارکا، در کنار آینده کیلیان امباپه، آینده کارلو آنچلوتی به یکی از معضلات تابستانی رئال تبدیل شده است. مربی ایتالیایی اما هیچ تردیدی در مورد آینده خود در رئال مادرید ندارد. 

کارلتو این روزها تمرینات پیش فصل تیمش را زیر نظر دارد و خوشحال است که در سال پایانی قراردادش در رئال خواهد ماند. برای اینکه این مسئله کاملا واضح باشد، او با مدیران فدراسیون فوتبال برزیل تماس گرفته تا هرگونه تردید در مورد تعهد خود به رئال مادرید را برطرف کند.

1896521

هیاهوی ناشی از اعلام عمومی رئیس فدراسیون فوتبال برزیل مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی قرار است هدایت قهرمان پنج دوره جام جهانی را در کوپا آمه ریکا در سال 2024 بر عهده بگیرد، با واقعیت در تضاد است. برخی می‌گویند که حفظ کارلتو در رئال اشتباه محض است و او روی تیم تمرکز نخواهد داشت ولی مربی ایتالیایی یک بار برای همیشه توضیح داد که به چیزی جز رئال فکر نمی‌کند و هر اندازه در برزیل برای آمدن او گمانه زنی می‌کنند، حواس او به رئال مادرید است.

1888712

اولین کسی که از بیانیه برزیل غافلگیر شد، خود آنچلوتی بود که چاره‌ای جز صحبت با ادنالدو رودریگز (رئیس) نداشت تا مشخص کند که اولویت مطلق او چه در حال و چه در آینده رئال مادرید است.

  واقعیت این است که کارلتو هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته شفاهی بوده است. چیزی قطعی نشده و کارلتو به یک فصل درخشان در رئال فکر می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d9x3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه‌های جانشینی آنچلوتی در رئال مادرید را بشناسید