تاریخ انتشار: 1396/02/30 17:55
اختصاصی| کاپیتان محمود تیغ نورد سفید امضاء کرد و رفت؛
کد خبر: 209624

بازیکنان فنی و با شخصیت بادران یکی، یکی تمدید کردند/ جنگجوی بادران مجددا شاگرد ربیعی شد

کاپیتان تیم فوتبال بادران تهران به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
بازیکنان فنی و با شخصیت بادران یکی، یکی تمدید کردند/ جنگجوی بادران مجددا شاگرد ربیعی شد

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود تیغ نورد که سابقه طولانی در فوتبال کشورمان دارد و در تیم های کوثر تهران، آلومینیوم هرمزگان، نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و بادران تهران را در کارنامه خود دارد به مدت یک فصل دیگر شاگرد محمد ربیعی در بادران تهران می ماند.

محمد ربیعی که در فصل گذشته بسیار موفق کار کرد و توانست همه نگاه ها را به خود خیره کند با بازیکنان خود فوتبالی فوق العاده زیبا را ارائه می کرد، به همین سبب مدیران این باشگاه هوشمندی به خرج دادند و قرارداد وی را تمدید کردند تا در دومین فصل حضور خود در کنار نارنجی پوشان بتواند این تیم شایسته تهرانی را به سهمیه لیگ برتر برساند.

پس از آن کار خوبی که به خصوص از مدیرعامل باشگاه، مدیر تیم ایزد سیف الله پور و سرمربی تیم محمد ربیعی شکل گرفت و دو بازیکن مصدوم این تیم علیرضا سلیمی و مصطفی نوروزی به مدت یک فصل تمدید قرارداد کردند و دو سه چهره تاثیر گذار فصل گذشته بادران از جمله ابراهیم کریمی، وحید فارغ، مسعود ریگی و ...تمدید قرارداد کردند، این بار نوبت به محمود تیغ نورد رسید.

به همین خاطر به دستور ربیعی دقایقی قبل محمود تیغ نورد کاپیتان و رهبر این تیم قرارداد خود را تمدید کرد تا استارت بادرانی ها برای قهرمانی در لیگ یک شکل بگیرد.

تیغ نورد به طور قطع و به گفته همگان علی الخصوص بازیکنان فصل گذشته بادران، یک رهبر تمام عیار برای نارنجی پوشان بود چرا که با تجارب و قدرت مدیریت خود سعی می کرد تمام فشار های روی سرپرست و سرمربی را از دوش کادر فنی بر دارد.

یکی از خصوصیات بارز کاپیتان بادران، لوتی مذهب و با معرفت بودن او می باشد چرا که در فصل گذشته  و زمانی که اکبر میثاقیان هدایت بادران را بر عهده داشت و  در زمان سرمربی گری محمد ربیعی چه موقع بازی کردن هر وقت که در زمین حضور نداشت با تمام قدرت و با دل و جان برای تیم خود زحمت می کشید و سعی می کرد تمام فشار های اطراف به خصوص فشار های رسانه ای را به روی دوش خود بندازد و کنترل کند.

 به همین خاطر به مناسبت تمدید قرارداد تیغ نورد باید یک آفرین به سیف الله پور و محمد ربیعی گفت که مهره های اصلی خود را نگه داشتتد و هیچ گاه بر اساس اتفاقات گذشته  تصمیم نمی گیرند و این نشان از پختگی این دو شخص دارد. باید یک تبریک ویژه به مجموعه بادران گفت که تمام نیرو های کاربلد و قوی خود را حفظ کردند و برای قهرمانی گام برمی دارند. مهم ترین استارتی که بادران برای فصل جدید زدند تمدید قرارداد هرچه سریع تر محمد ربیعی بود و نشان دادند که می خواهند به دور از حاشیه باشند و کار خود را در خلوت و به دور از هیاهوی رسانه ای انجام بدهند به همین خاطر با ربیعی جوان و با دانش استارت زدند و وی نیز سعی بر آن داشت که تمام نیرو های قوی و رفقای با معرفت خود را در کنار خود نگه دارد و از همین حال می توان بادران را امید اول قهرمانی برای فصل اینده عنوان کرد.

و اما مسئله ای که از اتاق مدیریت درز کرده این است که کاپیتان محمود به احترام ایزد سیف الله پور و ربیعی قراردادش را سفید امضاء کرده تا نشان دهد احترام به بزرگتر ها بسیار با اهمیت تر است و با تمدید قرارداد تیغ نورد می توان گفت فوتبال دوستان تهرانی می توانند به نماینده شهرشان افتخار کنند.

نویسنده: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k5bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق کاپیتان بادران با گل گهر سیرجان

تمدید قرارداد سه بازیکن بادران تهران
اختصاصی| ربیعی مصمم در نقل و انتقالات؛

دروازه‌بان بادران تهران قراردادش را تمدید کرد
اختصاصی| اولین اقدام بادران در نقل و انتقالات؛