تاریخ انتشار: 1396/02/25 13:40
طبیعی است که بازیکنان از نظر فیزیکی در شرایط آرمانی نباشند
کد خبر: 210648

فائزی: تا شروع لیگ جهانی والیبال به شرایط مطلوب می‌رسیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی و توپی بازیکنان همزمان پیگیری می شود، گفت: به همین دلیل طبیعی است که بازیکنان از نظر فیزیکی در شرایط آرمانی نباشند، اما تا شروع لیگ جهانی به شرایط مطلوب می رسیم.
 فائزی: تا شروع لیگ جهانی والیبال به شرایط مطلوب می‌رسیم

سامان فائزی پس از نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی گفت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ایران جلوی تیمی بازی کردند که میانگین قدی بلندی داشت و بازیکنان اسلوونی سرویس های پرشی خوبی می زدند.

وی دیدار با تیم ملی اسلوونی را محک خوبی برای تیم ایران در راه آماده سازی لیگ جهانی دانست و گفت: کادر فنی و بازیکنان به خوبی با نقاط ضعف تیم در این بازی ها آشنا شده و می شوند و برای پوشش آنان برنامه زیری خواهیم کرد.

مدافع میانی تیم ملی والیبال شرایط فعلی این تیم را مناسب ارزیابی کرد و گفت: تیم ایران روز به روز بهتر می شود. در حال حاضر تمرینات بدنسازی در کنار تمرینات توپی انجام می شود و طبیعی است که بازیکنان در دوران تمرینات بدنسازی از نظر فیزیکی در شرایط مطلوب نباشند، اما بر اساس برنامه ریزی ها تا شروع لیگ جهانی به شرایط مناسب و مطلوب خواهیم رسید.

وی مدیریت سرمربی تیم ملی والیبال را خوب دانست و گفت: کولاکوویچ از نظر فنی هم عالی است و تمرینات بسیار خوبی را دنبال می کند. سرمربی تیم ایران نسبت به یک ماه گذشته با بازیکنان صمیمی تر شده است و در مجموع شرایط تیم هر روز بهتر می شود.

فائزی درباره شرایط خودش در تیم ملی والیبال ایران گفت: تمریناتم را با تمام توان انجام می دهم و در وضعیت خوبی هستم. تمام تلاش خود برای کمک به تیم ملی انجام می دهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kz6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست پر از ابهام کولاکوویچ؛ از بازیکن 32 ساله تا نیمکت نشینان در ترکیب تیم ملی