تاریخ انتشار: 1395/06/21 00:54
کد خبر: 262172

برای منصوریان کدام مهم است؟ سه امتیاز ماشین سازی یا پرسپولیس؟

دیدار امروز عصر استقلال و ماشین سازی و یک سوال در ذهن برای منصوریان که کدام سه امتیاز برایش مهم است ؟
برای منصوریان کدام مهم است؟  سه امتیاز ماشین سازی یا پرسپولیس؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیدار حساس استقلال تهران و ماشین سازی در حالی امروز عصر برگزار خواهد شد که استقلال با دو امتیاز در قعر جدول به سر می برد  و اصلا دوست ندارد با این شرایط به دیدار رقیب دیرینه خود در هفته آینده برود.

 

اما مشکل منصوریان یکی  و دوتا نیست و سرمربی استقلال در دیدار امروز از چند جهت نگران است . اول این که شرایطش این قدر پیچیده شده است که به جز پیروزی هیچ نتیجه دیگری نمی تواند او را راضی نگه دارد ولی این تنها یک روی سکه است و روی دیگر سکه این است که در هفته بعد باید به مصاف رقیب دیرینه برود و هواداران نتیجه  آن بازی را به تمام لیگ ترجیح می دهند.

 

منصوریان اگر ریسک کند و از تمام ابزارهای لازم بهره بگیرد که بخواهد تحت هر شرایطی فردا پیروز میدان باشد که ممکن است در این راستا با تلفاتی مواجه شود که این تلفات یا مصدوم است و یا محروم و این برایش بسیار گران تمام می شود. اگر هم بخواهد شاگردانش را تحت فشار قرار نداده تا با آمادگی کامل وبا تمام امکانات به مصاف پرسپولیس برود خب این هم نمی تواند منطقی باشد چون الان نیاز به سه امتیاز دارد تا با روحیه به مصاف حریف قدیمی اش برود.

 

سرمربی استقلال در بد مخمصه ای گرفتار شده است و خوب می داند سه امتیاز بازی با پرسپولیس با سه امتیاز بازی با ماشین سازی شاید مساوی باشد اما قابل مقایسه نیست و به قول معروف این کجا و آن کجا!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ln5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان چاره ای بیندیشد/ تفاوت پرسپولیس و استقلال
تکرار/