تاریخ انتشار: 1396/10/26 12:06
کد خبر: 164548

پیروانی؛ هدیه ارزشمندی که گرشاسبی به سرخپوشان داد!

سرپرست جدید سرخ پوشان ثابت کرده که شایسته فعالیت در چنین پستی است.
پیروانی؛ هدیه ارزشمندی که گرشاسبی به سرخپوشان داد!

سرپرست جدید سرخ پوشان ثابت کرده که شایسته فعالیت در چنین پستی است.

 

افشین پیروانی یکی از چهره های ماندگار پرسپولیس است. او مدافعی بسیار خوش اخلاق و باهوش بود که سالها با پیراهن پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت.

 

پیروانی بعد از خداحافظی از فوتبال به دنیای مربیگری روی آورد و حتی حضور در نیمکت پرسپولیس را هم تجربه کرد اما به قول خود او روزهای تلخی را پشت سر گذاشت و دیگر حاضر نیست به دنیای مربیگری روی آورد.

 

پیروانی بر زبان انگلیسی تسلط دارد  و دکترای تربیت بدنی است. او مدتی در تیم ملی هم با کی روش کار کرد.

 

با توجه به کهولت سن محمود خردبین چهره ماندگار تاریخ باشگاه پرسپولیس گرشاسبی در نخستین اقدام های خود تصمیم گرفت که پیروانی را به عنوان سرپرست جدید سرخ پوشان انتخاب کند و چه خوب تصمیمی گرفت.

 

پیروانی با وجود آنکه تنها چند هفته است که به کادر برانکو اضافه شده اما اقدامات بسیار خوبی انجام داد که مهم ترین و بهترین آنها پیگیری کردن پروند نوراللهی و صادر کردن مجوز بازی برای این بازیکن است که نشان داد او شایسته نشستن بر پست سرپرستی سرخ پوشان را دارد.

 

اقدام مثبت دیگر پیروانی بایگانی کردن شماره 12 پرسپولیس به احترام هواداران بود که این هم قابل تقدیر است.

 

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس خود از بهترین های تاریخ این باشگاه است. او جوان است و رابطه نزدیکی با بازیکنان دارد و البته بعضی از اوقات هم با توجه به اختیاری که برانکو به او داده با بازیکنان برخورد می کند که نمونه آن بیرانوند است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wy9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: افتخار می‌کنم که عضوی از باشگاه پرسپولیس هستم