تاریخ انتشار: 1396/09/05 20:57
کد خبر: 172072

نتایج هفته نهم لیگ برتر والیبال / زور کاله به شهرداری تبریز هم نرسید

در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال شهرداری تبریز با نتیجه ۳ بر ۲ کاله آمل را شکست داد و همچنان در رده دوم جدول باقی ماند.
نتایج هفته نهم لیگ برتر والیبال / زور کاله به شهرداری تبریز هم نرسید

در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال امروز (یک‌شنبه) دو دیدار همزمان از ساعت ۱۶ در شهرهای تبریز و ساری پیگیری شد. در مهمترین دیدار هفته، شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی میزبان کاله آمل بود که در پایان، تیم بدون شکست تبریزی موفق شد پیروز میدان شود و دو امتیاز دیگر را به مجموع امتیازاتش اضافه کند.

در این دیدار زیبا شاگردان جوان بهروز عطایی با وجود پیروزی در ست دوم و سوم نتوانستند تیم با تجربه شهرداری تبریز را مغلوب کنند و چهارمین شکستشان در لیگ را تجربه کردند.

در سوی دیگر، شاگردان عادل بناکار هم که گویا قصد ندارند در کورس رقابت با بانک سرمایه عقب بمانند و همه تیم‌ها را از لب تیغ می‌گذارند با کسب نهمین برد، ۲۳ امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند. کاله آمل هم با یک بازی کمتر و کسب ۱۳ امتیاز شاید در پایان هفته چند رده در جدول نزول کند.

ست‌های این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۱۹ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ به سود شهرداری تبریز پایان یافت.

در همزمان، سارویه ساری و هاوش گنبد، دو تیم بحران زده شمالی در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که میزبان موفق شد در سه ست پیاپی به برتری دست یابد.

بازیکنان سارویه که پس از تزریق منابع مالی به این تیم در فکر کسب برد خانگی بودند تا از شرایط بحرانی خارج شوند در طول بازی به حریف گنبدی اجازه کار ندادند و سه امتیاز شیرین کسب کردند.

سارویه با سه برد و شش باخت ۱۰ امتیازی شد و توانست با یک پله صعود به رده نهم برسد. هاوش گنبد شش امتیازی هم با وجود روحیه خوب به دلیل برد در هفته گذشته اصلا هماهنگ کار نکرد و با دو برد و شش باخت در رده یازدهم قرار گرفت.

ست‌های بازی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ به سود زرد پوشان ساری به پایان رسید.

در آغاز دیدارهای هفته نهم، بانک سرمایه ۳ بر صفر شمس تهران را شکست داد و سایپا تهران با همین نتیجه از سد رعد پدافند کاشان گذشت.

در آخرین دیدارهای هفته نیز از ساعت ۱۷:۳۰ در خانه والیبال، پیکان رو در روی خاتم اردکان قرار گرفته و شهرداری ورامین در خانه به مصاف شهرداری ارومیه رفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xg69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج هفته هشتم لیگ برتر والیبال / هاوش ترمز شمس را کشید