تاریخ انتشار: 1402/05/30 21:58
کد خبر: 803

والیبال قهرمانی آسیا| ایران با سرگروهی صعود کرد

تیم ملی والیبال ایران،‌ مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با پیروزی مقابل عراق پشت سر گذاشت.
والیبال قهرمانی آسیا| ایران با سرگروهی صعود کرد

تیم ملی والیبال ایران در دومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان آسیا که در ارومیه برگزار می‌شود، عصر امروز،‌ دوشنبه به مصاف عراق رفت و 3 بر یک به پیروزی رسید.

میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو)، مثل بازی گذشته مقابل هنگ‌کنگ برای شروع بازی وارد زمین شدند.

بازی پایاپای آغاز شد و برتری 2 امتیازی عراقی‌ها، سرخوردگی تماشاگران و افت انرژی بازیکنان ایران را در پی داشت. عراقی‌ها سرویس‌های خوبی می‌زدند و دریافت اول تیم ایران با مشکل مواجه بود. اختلاف امتیازات در ادامه بیشتر شد و تیم ایران در میان بهت تماشاگران 25 بر 19 نتیجه را واگذار کرد.

تیم ایران، ست دوم را کاملا متفاوت آغاز کرد به طوری که نخستین وقت استراحت فنی در امتیاز 8 بر یک برای ایران رقم خورد. شاگردان عطایی که در ست نخست، حریف را دست‌کم گرفته بودند در ادامه باز هم کسب امتیاز کردند و 10 بر یک پیش افتادند. نتیجه این ست، بیانگر برتری کامل ایران با حساب 25 بر 12 بود.

لبخند‌های بهروز عطایی، نشان می‌داد که از عملکرد بازیکنانش راضی است و خیالش برای کسب پیروزی، راحت شده است. حضور مبین نصری در کنار عبادی‌پور و همچنین بازیسازی طاهر وادی، ثبت نتیجه 25 بر 15 به سود ایران را به دنبال داشت.

ست چهارم، فرصتی بود تا سرمربی تیم ایران به محمد موسوی و امین اسماعیل‌نژاد، استراحت بدهد تا در عوض صابر کاظمی و محمد فلاح مجالی برای بازی پیدا کنند. عراقی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند،‌ خود را به آب و آتش زدند تا فاصله امتیازات را کمتر کنند. تاکید بهروز عطایی بر این بود که شاگردانش،‌ حریف را ضعیف فرض نکنند. تیم ملی در ست چهارم نیز 25 بر 14 برنده شد تا به عنوان سرگروه راهی دور بعدی مسابقات شود.

بازی بعدی تیم ملی والیبال ایران، ساعت 19:15 روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488bm4

آخرین اخبار