تاریخ انتشار: 1395/10/18 23:37
کد خبر: 237375

باوجود عدم نتایج مناسب؛ مرزبان ماندنی شد

قاسم حسن زاده مدیرعامل خونه به خونه شایعه برکناری علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.
باوجود عدم نتایج مناسب؛ مرزبان ماندنی شد

به گزارش فرتاک ورزشی، حسن زاده امیری که امروز بعداظهر با خبرنگار ما صحبت می کرد، در این باره گفت: تساوی ما در بازی مقابل استقلال اهواز نتیجه خوبی نبود اما بازیکنان با وجود غیبت 3 یار اصلی نمایش خوبی نشان دادند و ما باتوجه به پنالتی از دست رفته باید با اختلاف این مسابقه را به سود خودمان تمام می کردیم. با این حال با توجه به اینکه ما روی سه امتیاز این بازی حساب کرده بودیم، ان‌شاءاله بازیکن ها از دو بازی آینده 6 امتیاز بگیرند. این توقعی است که من از آقای مرزبان به عنوان یکی از مربیان خوب فوتبال ایران دارم.

وی ادامه داد: مردم شهر بابل، هواداران فوتبال در استان مازندران و همین طور امام جمعه شهر پیگیر نتایج ما هستند و روند کاری ما در این دوسال طوری بوده که همه از ما توقع موفقیت دارند. ما هم باید به این اعتماد پاسخ بدهیم و به اعتقاد من کسب 6 امتیاز از دو بازی آینده پاسخی به اتفاقاتی است که توقف ما در اهواز را رقم زد.

حسن زاده امیری خاطرنشان کرد: از صبح امروز برخی رسانه ها شیطنت هایی را علیه بنده و تیم خونه به خونه آغاز کرده اند که به نظر می رسد این مسائل ادامه اتفاقاتی است که دیروز رخ داد و ما بابت آن به کمیته اخلاق نامه ای ارسال کرده ایم. در این باره تاکید می کنم که باید با حضور برخی افراد در این فوتبال مقابله کرد تا اتفاقاتی نظیر آنچه در این چند روز و البته در طول نیم فصل اول برای ما رخ داد، تکرار نشود. من از فدراسیون فوتبال درخواست رسیدگی سریع به این مسائل حاشیه ای را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4896qn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد جالبی که مرزبان و شاگردانش برجای گذاشتند!