تاریخ انتشار: 1395/10/10 14:03
کد خبر: 239327

پشت پرده حضور احتمالی «سوشا» در سایپا

باید دید مکانی در نیم‌فصل دوم به جمع شاگردان فرکی اضافه می‌شود یا در تیم میوندالن باقی خواهد ماند.
پشت پرده حضور احتمالی «سوشا» در سایپا

 در چند روز گذشته صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه سوشا مکانی، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مذاکراتی را با مسئولان باشگاه سایپا انجام داده و قرار است در نیم‌فصل دوم به جمع شاگردان حسین فرکی اضافه شود.

با توجه به اینکه مکانی با تیم فوتبال میوندالن نروژ قرارداد دارد، باید تا روز 5 فروردین، آخرین مهلت نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا به تمرینات تیمش برگردد. در واقع دروازه‌بان 39 ساله میوندالن تنها تا 5 فروردین سال 1396 می‌تواند برای نارنجی‌پوشان به میدان برود و در 6 بازی حساس پایان فصل باید از سایپا جدا شود.

مدیران باشگاه سایپا در صورتی می‌توانند مکانی را به صورت قطعی و تا پایان فصل در اختیار داشته باشند که مبلغ 200 هزار یورو یعنی بیش از یک میلیارد تومان برای دریافت رضایت‌نامه او پرداخت کنند. به همین خاطر سایپایی‌ها قید جذب مکانی را زده‌اند و تا این لحظه حضور او در جمع نارنجی‌پوشان منتفی شده است.

البته در صورت موافقت مدیران ارشد سایپا شاید مکانی بتواند نارنجی‌پوش شود و در نیم‌فصل دوم درون دروازه این تیم قرار بگیرد. از سوی دیگر باشگاه میوندالن نروژ به دنبال ترانسفر مکانی و درآمدزایی از فروش این دروازه‌بان است. مدیران این باشگاه قصد دارند مکانی را به تیم‌های بهتری بفروشند تا از این راه درآمد کسب کنند.

باید دید مکانی در نیم‌فصل دوم به جمع شاگردان فرکی اضافه می‌شود یا در تیم میوندالن باقی خواهد ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489amw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد شدید فرانک دی‌بوئر از سران اینتر