تاریخ انتشار: 1395/09/19 00:13
کد خبر: 244199

حضور موفق دختران زیر 18 سال تنیس روی میز کرمانشاه در جویبار

تیم تنیس روی میز دخترن زیر 18 سال کرمانشاه که برای حضور در مسابقات جویبار به این شهر سفر کرده بود با بازیهای خوبی که از خود به نمایش گذاشت، امیدواری را برای آینده روشن در بخش بانوان بوجود آورد.
حضور موفق دختران زیر 18 سال تنیس روی میز کرمانشاه در جویبار

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم دختران زیر 18 سال تنیس روی میز کرمانشاه که جهت حضور در مسابقات جویبار (مازندران) راهی این شهر شده بود بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتند و روزنه های امید را برای پیشرفت و قرار گرفتن در بین بزرگان این رشته ورزشی در سطح ملی به نشان دادند.

این تیم متشکل از مارال هاشمی، نگین ابراهیمی و شروین دخت جمشیدنژاد و مربیگری آن بر عهده خانم دکتر ندا روح الهی بود که طی این مدت با تلاش های خود توانسته است دختران تنیس روی میز کرمانشاه را آماده رقابت های کشوری نماید.

در این مسابقات که 52 ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند، مارال هاشمی و نگین ابراهیمی توانستند از گروه خود صعود کرده و به مرحله حذفی راه یابند و متاسفانه شروین جمشیدنژاد نتوانست به مرحله بعدی صعود نماید و از گردونه رقابت ها بیرون رفت.

در مسابقات حذفی که بین 32 بازیکن برتر دختر زیر 18 سال برگزار گردید مارال هاشمی دختر آینده دار تنیس روی میز استان کرمانشاه با پیروزی بر رقیب خود در بین 16 نفر برتر قرار گرفت ولی نگین ابراهیمی با شکست در برابر رقیب خود از این مرحله کنار رفت.

مارال  که در آستانه کسب سهیمه برای حضور در بین بازیکنان دسته برتر زیر 18 سال دختران کشور قرار گرفته بود، متاسفانه علی رغم بازی درخشانی که از خود به جای گذاشت، در برابر حریفی از استان گلستان مغلوب شد تا او آخرین بازیکن کرمانشاه باشد که از گردونه این رقابت ها کنار می رود.

صرف نظر از نتایج به دست آمده که در جای خود قابل تقدیر است، این نکته قابل توجه می باشد که بدنبال حضور نداشهسواری اسطوره تنیس روی میز بانوان کشور که از کرمانشاه می باشد و هم چنین دیگر بازیکنان خانم در کرمانشاه هم چون ساراشهسواری و تنی چند دیگر از بازیکنان مطرح که در سطح اول پینگ پنگ کشور بازی می کنند، این نگرانی وجود داشت که در صورت خروج این بازیکنان از مسابقات، پینگ پنگ کرمانشاه در قسمت بانوان بازیکنی مطرح نداشته باشد که خوشبختانه با توجه به اهمیتی که هیات تنیس روی میز به امر آموزش دختران داده است، این فاصله هر روز کم تر و کم تر می شود و این امید وجود دارد که در آینده ای نزدیک کرمانشاه در بخش بانوان دارای پشتوانه ای غنی و افتخار آفرین باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489ngw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش دختران تنیس روی میز کرمانشاه در مسابقات دسته برتر امیدهای کشور

صعود 12 پله‌ای نوشاد و سقوط نیما/ صعود چشمگیر احمدیان در رده جوانان
جدیدترین رده‌بندی پینگ‌پنگ بازان جهان منتشر شد؛

مذاکرات به ثمر نشست؛ مربی زن تنیس روی مبز چینی به ایران آمد
به دنبال رایزنی دبیر فدراسیون با مسئولین فدراسیون چین؛