تاریخ انتشار: 1402/03/23 22:45
کد خبر: 4475

دالیچ: کرواسی یک مدال دیگر می‌خواهد

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، در آستانه دیدار تیمش با هلند در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا می‌گوید کرواسی برای کسب مدال وارد این مرحله از تورنمنت‌ها می‌شود.
دالیچ: کرواسی یک مدال دیگر می‌خواهد

تیم ملی کرواسی، برنده مدال برنز جام جهانی قطر، فرداشب در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هلند می‌رود. دیدار دیگر این مرحله بین ایتالیا و اسپانیا برگزار خواهد شد.

دالیچ در نشست خبری خود پیش از این مسابقه گفت کرواسی از اینکه به نیمه‌نهایی رسیده خوشحال است، اما می‌خواهد با یک مدال به کشورش برگردد. او بازیکنانش را ستایش کرد و گفت با وجود اینکه فصل پرفشار باشگاهی تازه به پایان رسیده، ولی آنها در اردوی تیم ملی طوری تلاش کردند که انگار در شروع فصل هستند.

1886901

از حضور در نیمه‌نهایی خوشحالیم ولی یک مدال می‌خواهیم

این تورنمنت برای ما هر طور تمام بشود ما با انرژی و انگیزه بالا هشت روز است که در حال تلاش هستیم. بچه‌های ما که یک فصل پرفشار باشگاهی را سپری کردند، طوری تمرین می‌کنند که انگار فصل تازه شروع شده است. ما در بخش پایانی تورنمنت هستیم و می‌خواهیم از آن لذت ببریم. قرار گرفتن بین چهار تیم نتیجه خوبی است، ولی می‌خواهیم کمی بهترش کنیم و با مدال به کشور برگردیم. البته کار ساده‌ای نیست و می‌دانیم هلند یکی از بهترین‌های دنیاست.

مارسلو بروزوویچ که تازه در فینال چمپیونزلیگ بازی کرده فردا به میدان می‌رود؟

همه ما هوادار بروزویچ بودیم. ولی او الان در اردو است و آماده و باانگیزه است. او در فینال چمپیونزلیگ عالی بازی کرد و من انتظار دارم فردا هم همان‌طور باشد.

ما پا پس نمی‌کشیم و با تمام قوا به میدان می‌رویم

در دو فصل اول لیگ ملت‌ها مشکلاتی داشتیم و تجربه سختی برایمان بود. ولی حالا به این مرحله رسیده‌ایم. فردا می‌دانیم هواداران زیادی در فاینورد برای دیدن ما به استادیوم می‌آیند و می‌خواهیم با نتیجه گرفتن خوشحال‌شان کنیم. هیچ دلیلی برای محافظه‌کاری نیست. ما به میدان می‌رویم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. 

1886902

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48aom3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی جهانبخش در برد اروپایی فاینورد