تاریخ انتشار: 1395/12/15 12:26
کد خبر: 225127

طلسم تختی گریبان پرسپولیس را بازهم می گیرد؟!

تیم پرسپولیس در حالی باید به مصاف نفت برود که تاکنون موفق نشده این تیم را در ورزشگاه تختی شکست بدهد.
طلسم تختی گریبان پرسپولیس را بازهم می گیرد؟!

در آخرین بازی از هفته بیست و سوم لیگ برتر، دو تیم نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در شرایطی فردا با یکدیگر روبرو خواهند شد که از زمان انتقال دیدارهای خانگی نفت تهران به ورزشگاه تختی، پرسپولیس موفق نشده است نفت را در این ورزشگاه مغلوب کند و در سه بازی که در استادیوم تختی به مصاف نفت رفته است، دو بار شکست خورده و یک بازی نیز به نتیجه مساوی رسیده است.

نخستین دیدار دو تیم در ورزشگاه تختی مربوط به بازی رفت پرسپولیس و نفت در فصل ۹۳-۹۲ میشود که آن بازی با گل دقایق پایانی علی قربانی، با یک گل به سود زردپوشان خاتمه یافت. در آن بازی یحی گلمحمدی سرمربی نفت و علی دایی سرمربی پرسپولیس بودند.

دومین بازی دو تیم در استادیوم تختی نیز در نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر در فصل ۹۴-۹۳ انجام شد که آن بازی نیز با نتیجه ۲-۱ به سود زردپوشان خاتمه یافت. غلامرضا رضایی و ارسلان مطهری دو گل نفت را به ثمر رساندند و محمد عباسزاده تک گل پرسپولیس را وارد دروازه نفت کرد. وجه تشابه این بازی با دیدار اول دو تیم در همین ورزشگاه، گل دقایق پایانی نفت بود که منجر به پیروزی این تیم شد. در آن دیدار حمید درخشان سرمربی پرسپولیس و علیرضا منصوریان سرمربی نفت بودند.

پرسپولیس و نفت در سومین تقابل خود در ورزشگاه خانگی زردپوشان، در دور برگشت لیگ برتر فصل گذشته به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید. میلاد کمندانی برای پرسپولیس و محمد دانشگر برای نفت در آن بازی گلزنی کردند. ضمن اینکه مهدی طارمی یک ضربه پنالتی را نیز در آن دیدار از دست داد. برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان سرمربیان دو تیم در آن بازی بودند.

حالا در چهارمین فصل برگزاری دیدارهای خانگی نفت در ورزشگاه تختی تهران، دو تیم باید یکبار دیگر به مصاف هم بروند و باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس که در این بازی ۵ بازیکن کلیدی خود را هم در اختیار ندارد، میتواند طلسم پیروز نشدن مقابل نفت در ورزشگاه تختی را بشکند یا روند ناکامیهای سرخپوشان مقابل زردپوشان در این استادیوم ادامه پیدا خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d5pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت گلزنان پرسپولیس مقابل تیم دایی/ جدال طارمی با استاد!