تاریخ انتشار: 1396/03/05 13:36
کد خبر: 208375

فهرست ۴ نفره خریدهای مورینیو در تابستان ۲۰۱۷

منچستریونایتد قصد دارد در تابستان ۲۰۱۷، ۴ بازیکن جدید جذب کند.

ژوزه مورینیو که فصل قبل هم ۴ بازیکن را در منچستریونایتد خریداری کرد، قصد دارد در تابستان ۲۰۱۷ هم چهار بازیکن جدید خریداری کند. به لطف کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، حالا دست باشگاه برای جذب گزینه های مورینیو باز شده است. مورینیو قصد تقویت تیمش را در هر سه فاز دفاعی، میانی و هجومی دارد. او به دنبال خرید یک مدافع وسط، یک هافبک، یک بازیکن هجومی و یک مهاجم است.

اولویت اول در این فهرست، گریزمن است که گفته می شود یونایتد اطمینان زیادی دارد که این انتقال به زودی نهایی خواهد شد. با توجه به شرایط نامشخص زلاتان و احتمال جدایی رونی، مورینیو به دنبال جذب یک مهاجم است که بلوتی و لوکاکو گزینه های اصلی این مربی پرتغالی هستند.

برای پست هافبک، مورینیو اریک دایر را هدف اول خود قرار داده ولی شاید تاتنهام با فروش وی به رقیب خود مخالفت کند. دیگر گزینه های مورینیو باکایوکو و ماتوئیدی هستند که انتظار می رود باکایوکو راهی چلسی شود.

در خط دفاع هم مورینیو سه گزینه را مدنظر قرار داده است: مایکل کین، فن دیک و لیندلوف، که گفته می شود شانس مایکل کین از سایرین بیشتر است و احتمال می رود به زودی او با مبلغی در حدود ۲۵ میلیون پوند به یونایتد بازگردد.

در صورت جدایی ده خیا، یونایتد باید یک دروازه بان هم جذب کند. البته شیاطین سرخ میلی به فروش این بازیکن ندارند و در صورت اصرار ده خیا و رئال مادرید برای این انتقال، یونایتد تقاضای معاوضه با یکی از بازیکنان رئال مادرید را خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48n8oa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهار نظر مورینیو درباره انتقال گریزمان!