تاریخ انتشار: 1396/02/01 13:36
نگاهی به هفته سی و دوم لیگ یک؛
کد خبر: 215599

از نزدیک شدن پارس جنوبی به لیگ برتر تا اوج هیجان در انتهای جدول

سی و دومین هفته از رقابت‌های دسته اول لیگ آزادگان با توقف سپیدرود رشت و صدرنشینی تیم پارس جنوبی جم به پایان رسید.
از نزدیک شدن پارس جنوبی به لیگ برتر تا اوج هیجان در انتهای جدول

به گزارش فرتاک ورزشی، با اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد در این هفته‌های پایانی و حساس، سپیدرود در خانه مقابل تیم پایین جدولی ایرانجوان بوشهر امتیاز از دست بدهد اما این اتفاق رخ داد و بوشهری‌ها با متوقف کردن قرمزهای گیلانی، این تیم را از صدر جدول به زیر کشیدند و کمک کردند هم استانی‌شان، پارس چنوبی جم، با غلبه بر دیگر تیم گیلانی مسابقات، ملوان بندرانزلی، صدرنشین تازه رقابت‌ها لقب بگیرد. 

پیروزی پارس جنوبی برابر ملوان، کار این تیم گیلانی و قدیمی را در دو هفته باقی‌مانده لیگ یک، برای صعود به لیگ برتر دشوار ساخت و اکنون شاگردان مایلی‌کهن علاوه بر اینکه باید 6 امتیاز دو دیدار باقی‌مانده را از آن خود کنند بلکه باید منتظر لغزش سپیدرود یا پارس جنوبی هم بمانند تا شاید بتوانند بار دیگر ردای لیگ برتری بپوشند. 

گل‌گهر سیرجان که طی دو هفته اخیر، متحمل دو شکست شده و صدرنشینی را با سکوی چهارم عوض کرد، در این هفته هم ابتدا از آلومینیوم اراک گل خورد و در آستانه سومین شکست قرار گرفت اما در ادامه توانست گل خورده را جبران کرده و با تساوی به کار خود پایان دهد و اندک شانس‌هایش برای لیگ برتری شدن را حفظ کند. 

بادران تهران در ادامه روند خوبش در رفسنجان 2- یک از سد مس گذشت تا اندک امیدی به لیگ برتری شدن داشته باشد. 

خونه به خونه بابل در روزی که به شدت علیه داوری شاکی بود برابر فجرسپاسی شیراز متوقف شد تا شانس لیگ برتری شدن را از دست بدهد. 

و اما راه‌آهن تهران برای فرار از منطقه خطر دست به کار بزرگی زد و با یک گل از سد مس کرمان گذشت تا این تیم هم دیگر شانسی برای لیگ برتری شدن نداشته باشد. 

اکسین البرز در ادامه بازی‌های نه چندان خوب خود برابر نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک- یک متوقف شد. این نتیجه در حالی به دست آمد که داور در دقیقه 65 یک بازیکن، مربی و سرمربی نفت مسجدسلیمان را اخراج کرد!

نساجی مازندران که در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته، در باختن هت‌تریک کرد و این بار در یزد با یک پنالتی مشکوک مغلوب فولاد شد تا این تیم به بقا امیدوار شود. 

نساجی‌چی‌ها به شدت به قضاوت داور در این بازی اعتراض داشتند و البته خود هم چندین موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند. 

در آخرین بازی این هفته هم استقلال اهواز سقوط کرده میزبان خیبر خرم‌آباد بود و با یک گل شکست خورد تا شاگردان حقدوست هم به بقا امیدوار شوند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nvaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پارس جنوبی در اندیشه قهرمانی سه گانه
اختصاصی| افتخاری دیگر برای مردم جم؛

تارتار باصدرنشینی لیگ برتر را نشانه رفت؛ مایلی کهن چیزی در بساط نداشت
اختصاصی| شکار قوی سپید در جم با حمایت 10 هزار هوادار؛