تاریخ انتشار: 1396/09/24 00:50
کد خبر: 169303

نتایج هفته نخست رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در کیش مشخص شد

نتایج هفته نخست رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا پنجشنبه شب در جزیره کیش مشخص شد.
نتایج هفته نخست رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در کیش مشخص شد

هفته اول رقابت های قهرمانی زیر 13 سال در بخش پسران برگزار شد و تایم آل عزمه از سوریه مقام نخست را بدست آورد. همچنین یونس طلاور از ایران ، فادی بیدان از لبنان و آریو جوادی و امیر علی قوام از ایران به ترتیب در جایگاه دوم تا پنج ایستادند.

هفته اول مسابقات قهرمانی زیر 13 سال دختران نیز با برتری ماریا وریدی از لبنان برگزار شد و در این رده نیز مشکات الزهرا صفی، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی چراغی و ماندگار فرزانی همگی از ایران به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم ایستادند.

هفته دوم این رقابت ها از فردا جمعه 24 آذر ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این رقابت ها از 20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

شهرزاد شیخ صراف و تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این رقابت ها از 20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

سید امیر برقعی نماینده فدراسیون جهانی تنیس از کشورمان، ناظر این رقابت‌هاست و امیر مهدویان به عنوان سرداور و امیرحسین موسوی، شایسته رحمتی و لعیا خیام باشی نیز داوری این رقابت ها را عهده دارند.

دور قبل این رقابتها سال گذشته در کشور اردن برگزار شد.

جزیره کیش به دلیل داشتن مجموعه ورزشی المپیک و شرایط آب و هوایی مناسب در فصل زمستان از پتانسیل مناسبی برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی داخلی ، ملی و بین المللی برخوردار است.

سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.

جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xjga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبرها از برگزاری اردوی پرسپولیسی ها در کیش