تاریخ انتشار: 1398/07/04 19:26
کد خبر: 86530

کارت زرد امیری به الهویی رسید !

هافبک جنگنده تیم پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار با سپاهان خطایی کرد که ممکن بود با کارت دوم جریمه شود.
 کارت زرد امیری به الهویی رسید !

دیدار جنجالی تیم های پرسپولیس و سپاهان تا آخرین دقایق صحنه هایی داشت که از نظر داوری قابل بررسی بود و تصمیمات داور در آن تعیین کننده بود.

یکی از این صحنه ها، برخورد کیانی و ترابی در محوطه جریمه بود که داور پنالتی تشخیص نداد و دستور به ادامه بازی داد. اما قبل از این صحنه هم در کنار خط طولی، وحید امیری تکل بی محابایی روی پای بازیکن سپاهان زد. کاظمی در این صحنه فقط خطا اعلام کرد و از دادن کارت به امیری خودداری کرد. این در حالی بود که بازیکن جنگنده پرسپولیس یک اخطار داشت و اگر در این صحنه کارت می گرفت، از بازی اخراج می شد.

نکته عجیب در این صحنه این بود که اعتراض سعید الهویی، مربی تیم سپاهان نسبت به اخراج نشدن امیری، باعث شد خود این عضو کادر فنی سپاهان با کارت وحید کاظمی روبرو شود. یعنی دقیقا اتفاقی که در نیمه اول برای محسن خلیلی رخ داد و بعد از اعتراض به خاطر خطایی که مهدی کیانی انجام داده بود، او با کارت زرد داور روبرو شد.

خود امیری هم کارت زرد اول خود را در صحنه ای گرفته بود که بازیکن سپاهان روی او خطا کرده بود و این بازیکن اعتراض شدیدی کرد که کاظمی آن را با کارت زرد جریمه کرد.

دقایق قبلی این دیدار هم صحنه هایی داشت که حتی تیم ها اعتراض به اخراج نشدن بازیکنان حریف داشتند و به همین دلیل نظرات کارشناسان داوری در مورد عملکرد کاظمی حائز اهمیت خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b55m9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به زندگی فوتبالی ستاره ملی پوش پرسپولیس