تاریخ انتشار: 1396/02/25 09:15
کد خبر: 210706

فرار از انتقاد راز کوتاه آمدن منصوریان

سرانجام استقلالی‌ها و علیرضا منصوریان رضایت دادند تا امید نورافکن راهی تیم ملی جوانان شود؛ بازیکنی که امیرحسین پیروانی بشدت به آن نیاز دارد.
فرار از انتقاد راز کوتاه آمدن منصوریان

شاید اگر علیرضا منصوریان خودش زمانی سرمربی تیم ملی امید نبود یا اگر به تیم ملی بزرگسالان وقتی بعضی باشگاه ها، اردوهای تیم ملی بزرگسالان را بیهوده می‌دانستند، بازیکن نمی‌داد، نام نورافکن در لیست تیم ملی جوانان ثبت نمی‌شد.

رسانه‌ها در روزهای گذشته بشدت از منصوریان انتقاد کردند و گفتند چطور وقتی خودش سرمربی تیم ملی امید بود و از بازیکن ندادن باشگاه‌ها گلایه می‌کرد، اما حالا که سرمربی استقلال است به تیم ملی جوانان بازیکن نمی‌دهد؟ از طرفی او بین تیم‌های ملی فرق می‌گذارد و تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی جوانان برایش فرق دارند. آن وقت بارها گفته نگاهش ملی است!

رسانه‌ها هم از عواملی بودند که منصوریان راضی شد نورافکن را به تیم ملی جوانان بدهد. نورافکنی که بسیاری عقیده دارند اگر بتواند کیفیت خوب خودش را به نمایش بگذارد، می‌تواند در جام جهانی ترانسفر هم بشود. چرا که در جام‌های جهانی جوانان، معمولا استعدادیاب‌های باشگاه‌های بزرگ دنیا حضور دارند و عملکرد بازیکنان را برای ترانسفر زیر نظر می‌گیرند.

استقلال دو بازی سخت مقابل تیم العین امارات دارد. با توجه به این که نورافکن یکی از ارکان استقلال است، مطمئنا در صورت گذر کردن استقلال از مرحله یک‌هشتم نهایی، منصوریان می‌تواند نشان دهد تیمش متکی به یک یا چند بازیکن نیست و در صورت نتیجه نگرفتن هم نگاه ملی او می‌تواند بار شکست را کمتر کند.

او به خاطر تیم ملی جوانان بازیکنش را داده و حالا خیالش از همه طرف راحت است. البته همه امیدوارند هم تیم ملی جوانان نمایش خوبی در جام جهانی داشته باشد و هم استقلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عبور کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkmo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلالی ها: به لژیونر شدن زیاد فکر نمی‌کنم

برزای جدی ترین گزینه منصوریان برای بازی مقابل العین