تاریخ انتشار: 1402/03/21 23:36
کد خبر: 4578

مدال برنز نعمت زاده در مسابقات گرندپری رم

تکواندوکار سبک وزن تیم ملی بانوان ایران در دیدار نیمه نهایی گرندپری رم برابر «پانیپاک ونگپاتاناکیت» حریف تایلندی خود نتیجه را واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.
مدال برنز نعمت زاده در مسابقات گرندپری رم

 مبینا نعمت زاده عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران در وزن ۴۹-کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی رقابت های گرندپری ۲۰۲۳ رم به مصاف «پانیپاک ونگپاتاناکیت» از تایلند و قهرمان المپیک رفت و با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

این تکواندوکار کهنه کار تایلندی در رنکینگ یک المپیکی جای گرفته است و ۲۴ مدال از جمله یک طلا و یک برنز المپیک، ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان، ۲ طلای قهرمانی آسیا و قهرمانی بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد.

پیش از این دیدار نعمت زاده دور نخست «دنیا ابوطالب» دارنده مدال برنز مسابقات ۲۰۲۲ جهان از عربستان را ۲ بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با «لنا استاکوویچ» از کرواسی دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مقتدرانه ۲ بر صفر صاحب برتری شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی و در پیکار با «غزل سلطانی» دیگر نماینده کشورمان در این وزن ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات تا این لحظه ناهید کیانی و مهدی حاج موسایی» ۲ نشان نقره، ابوالفضل زندی و مبینا نعمت زاده هم ۲ مدال برنز کسب کرده اند. ضمن اینکه تیم ملی کشورمان شانس کسب یک مدال دیگر در این رقابت ها را توسط «مهران برخورداری» دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnd84

آخرین اخبار