تاریخ انتشار: 1396/09/12 20:32
کد خبر: 171030

صعود برق در روز ناکامی وینگو/ اوضاع گل گهر وخیم شد

تیم فوتبال برق نوین شیراز موفق شد با دو گل خردمند و آریاکیا تیم گل گهر را در سیرجان شکست دهد و باز هم خود را به عنوان یک تیم مدعی مطرح کند.
صعود برق در روز ناکامی وینگو/ اوضاع گل گهر وخیم شد

 در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک دو تیم گل گهر و برق جدید در سیرجان برابر هم صف آرائی کردند که در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان داود مهابادی خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا برق جدید شیراز با گل سعید خردمند در دقیقه 9 که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید از میزبان خود پیش افتاد تا با همین نتیجه دو تیم به رختکن بروند. در نیمه دوم باز هم شاگردان مهابادی بودند که موفق شدند در دقیقه 59 توسط پوریا آریاکیا به گل دوم دست یابند و وینکو بگوویچ را در موقعیت بسیار دشواری قرار دهند؛ اگرچه گل گهر در دقیقه 71 توسط محمد غلامی موفق شد اختلاف را به حداقل برساند ولی تلاش های آن ها در ادامه مقابل برقی ها که در خط دفاعی منسجم عمل می کنند و یکی از بهترین خط دفاعی های لیگ هستند، نتیجه نداد تا بگوویچ سرمربی کروات گل گهر با شعار حیا کن رها کن روی سکوهای خودی مواجه شود.

با این پیروزی تیم برق جدید شیراز 29 امتیازی شد و رتبه سوم جدول را در اختیار گرفت، اما تیم گل گهر با 21 امتیاز در رتبه های میانی جدول رده بندی باقی ماند تا جایگاه بگوویچ به شدت با خط مواجه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwpd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر-برق جدید؛ نسخه‌پیچی مهابادی!
اختصاصی| تقابل بازنده‌ها در سیرجان؛

میرزاپور از من خواست تا زیرآب بچه‌ها را بزنم تا فیکس شوم!
دروازه‌بان گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

بازیکن اسبق استقلال و نفت تهران به برق جدید پیوست
اختصاصی| اولین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک رقم خورد؛