تاریخ انتشار: 1402/05/28 17:50
کد خبر: 906

۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز ووشوکاران جوان تا پایان روز سوم قهرمانی آسیا

۲ طلا و یک برنز حاصل تلاش نمایندگان ایران در سومین روز رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی آسیا ۲۰۲۳ بود.
۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز ووشوکاران جوان تا پایان روز سوم قهرمانی آسیا

سومین روز رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی آسیا ۲۰۲۳، امروز (شنبه، ‌۲۸ مرداد ۱۴۰۲) پیگیری شد که در جریان این رقابت‌ها نمایندگان ایران ۲ طلا و یک برنز دیگر کسب کردند.

به این ترتیب در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندای دختران، دیانا رحیمی در فینال "من سین چو" از ماکائو را شکست داد و به مدال طلای این وزن دست یافت. رحیمی در مرحله نخست "هیمانشی" از هند و در مرحله دوم "بتول صلاح‌الدین" از فلسطین را شکست داده بود. ‌

همچنین در وزن ۴۵- کیلوگرم ساندای پسران، امیرحسام محمدی در فینال این وزن مقابل " تایلونگ وانگ " از چین به روی سکو رفت که در پایان ب برتری مقابل حریف قدرتمند خود، صاحب مدال طلا شد. محمدی پیش‌تر مقابل «تی هو کو» از هنگ کنگ به برتری دست یافته بود.

اما روژان فتاحی نماینده وزن ۵۲- کیلوگرم ایران در بخش دختران، در شرایطی که پیش‌تر مقابل “خوشی” از هندوستان به برتری دست یافته بود، در مرحله نیمه‌نهایی مقابل "ژوی هو" از چین شکست خورد تا به مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کند.

روز گذشته نیز نرگس شهبازی و ثنا پناهی در فرم‌های «چانگ چوان» و «نان چوان» به ترتیب صاحب طلا و نقره شدند و در وزن ۵۶- کیلوگرم ساندای دختران، ستایش براتی مقابل "ژینزی لی" از چین شکست خورد و به مدال برنز رسید.

با این تفاسیر و پس از سپری شدن ۲ روز از مسابقات ووشو قهرمانی جوانان و رده‌های سنی آسیا، اسامی مدال آوران تیم ملی کشورمان که تنها با ۱۴ ورزشکار و در کیفی‌ترین حالت ممکن در این پیکارها حضور یافته، به شرح زیر است:

مدال آوران ایران تا پایان روز سوم به شرح زیر هستند:

* مدال طلا
نرگس شهبازی، دیانا رحیمی و امیرحسام محمدی

* مدال نقره
ثنا پناهی و سامیار صادقی

* مدال برنز
ستایش براتی و روژان فتاحی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byj83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی ووشو ایران نایب قهرمان آسیا شد