تاریخ انتشار: 1395/10/27 22:50
کد خبر: 235454

گاو خشمگین ِ چلسی اعصاب ندارد! دیه‌گو کاستا با همه به مشکل می‌خورد!

گاو خشمگین ِ چلسی اعصاب ندارد! دیه‌گو کاستا با همه به مشکل می‌خورد!

بعد از اینکه سال گذشته درگیری‌های ژوزه مورینیو و دیه‌گو کاستا رسانه‌ای شد و حتی زمانی که سرمربی پرتغالی او را تعویض کرد، دیه‌گو کاورش را به سمت مربی خود پرتاب کرد، مرد برزیلی-اسپانیایی بحرانی تازه به‌وجود آورده است. او که به عصبی بودن و بازی کثیف در مستطیل سبز معروف است، بیرون زمین هم چندان اعصاب ندارد.

دیه‌گو کاستا، ملقب به گاو خشمگین، با آنتونیو کونته به مشکل خورده است. در حالی که همه آنتونیو را تحسین می‌کردند که موفق شده بعد از یک بحران در فصل گذشته بهترین بازی را از ستاره‌هایش بگیرد، حالا انگار ستاره این تیم خیلی حال و روز خوبی ندارد. او مقابل لسترسیتی در لیست چلسی نبود و کونته در این مورد گفت: «اگر واقعیت را بخواهید، باید بگویم کاستا چند روز پیش در تمرینات اعلام کرد مصدوم است و نمی‌تواند تمرین کند. در روزنامه‌ها حرف‌های ضد و نقیضی درباره او شنیدم. در این شرایط نه می‌شد به کاستا بازی داد و نه امکان نشستن کاستا روی نیمکت وجود داشت. من وقتی در دوران بازی مصدوم می‌شدم، ماجرا را درون تیم توضیح می‌دادم؛ نه برای رسانه‌ها. انتظار دارم مشکلات بازیکنان در رختکن حل شود، نه در رسانه‌ها و نزد افکار عمومی. واقعا می‌گویم مشکل خاصی بین ما وجود ندارد.» اما کسی نیست که نداند مشکل آنها فراتر از یک مصدومیت است. کار به جایی رسیده که ستاره‌های دیگر این باشگاه در صدد میانجیگری بوده و از رفیق خود خواهان عذرخواهی هستند. آنها امیدوارند که با طلب پوزش دیه‌گو، آنتونیو کونته دوباره او را به ترکیب بازگرداند.

روزهای گذشته مشاجره لفظی مهاجم اسپانیایی با مربی ایتالیایی خود، مطبوعات و تیم چلسی را تحت تاثیر قرار داد. گفته شده کاستا که پیشنهادی بزرگ از لیگ چین داشته به خوبی تمرین نکرده که این مساله کونته را به‌شدت ناراحت کرده است. هیچ بعید نیست کاستا در همین روزها راهی چین شود. آنتونیو کونته وقتی عصبانی شود موجود وحشتناکی می‌شود. جی‌جی بوفون و پیرلو، بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ ایتالیا می‌گویند زمانی که کونته از موضوعی عصبانی می‌شد، جرات نداشتند حتی به نزدیکی‌های او بروند. حتی در نیم‌فصل اول هم صحبت‌هایی شنیده می‌شد که کاستا از رفتار تند کونته عصبانی شده و تقاضای احترام بیشتری داشته است. البته سان هم نوشته که او از زندگی در انگلیس خسته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bz78v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: حضور کاستا در لیگ چین شایعه است