تاریخ انتشار: 1395/10/15 11:51
کد خبر: 238230

آغاز دوباره کمپین پرسپولیسی ها علیه کی روش +عکس

آغاز دوباره کمپین پرسپولیسی ها علیه کی روش +عکس

شروع دوباره جنگ کی‌روش و برانکو، طرفداران پرسپولیس را روبروی سرمربی تیم ملی قرار داده است. کی‌روش و برانکو، اول فصل بر سر اردوی تیم ملی در زمان بدنسازی پیش از شروع فصل درگیر شده بودند. جنگی که در نهایت، با لغو اردوی تیم ملی به نفع برانکو به پایان رسید. همان زمان، پرسپولیسی‌ها در حمایت از سرمربی تیم‌شان هشتگ برانکو تنها نیست را راه انداختند و با شروع راند جدید این دعوا، دوباره این هشتگ را فعال کرده‌اند.

برانکو پریروز مصاحبه تندی علیه کی‌روش انجام داد و پریشب هم در برنامه نود از مواضعش دفاع کرد. دیروز، کی‌روش پرسپولیسی‌های تیم ملی را مرخص کرد و به تهران برگرداند. واکنشی که اختلاف دو طرف را عمیق‌تر می‌کند و می‌تواند تهدیدی علیه ملی‌پوشان پرسپولیس باشد. کی‌روش این بار، مصاحبه‌ای علیه برانکو نکرده و در عمل، جواب سرمربی پرسپولیس را داده است.

کی‌روش در سال‌های گذشته، رابطه نسبتا خوبی با تماشاگران پرسپولیس داشت. دنیزلی، دایی و گل‌محمدی، حامی او بودند و مخالفانی مثل درخشان و ژوزه هم محبوبیت چندانی بین طرفداران این تیم نداشتند اما رویارویی برانکو و کی‌روش، به نفع هیچکدام نخواهد بود. دو مربی که در جنگ محبوبیت بهترین مربی خارجی پس از انقلاب، نزدیک‌ترین رقابت را در تاریخ نظرسنجی‌های برنامه نود داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzmv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ جالب برانکو به شوک عجیب کی روش