تاریخ انتشار: 1395/11/20 23:12
کد خبر: 230455

پیش بازی سپیدرود-فجرسپاسی؛ سپیدرود به دنبال صدرنشینی، فجر به دنبال خروج از بحران

شاگردان نظرمحمدی در حالی به مصاف حریف خود می روند که در دیدار گذشته با انواع اشتباهات مشکوک داوری به تساوی ای تلخ مقابل تیم پارس جنوبی جم رسیدند تا همچنان در رتبه دوم باقی بمانند.و حالا در یک شانس مجدد به دنبال صدر نشینی می باشند.
پیش بازی سپیدرود-فجرسپاسی؛ سپیدرود به دنبال صدرنشینی، فجر به دنبال خروج از بحران

به گزارش فرتاک ورزشی، نگاهی به این بازی خواهیم انداخت:

1.دیدار دور رفت این دو تیم با برد دو بر یک سپیدرود رشت به پایان رسیده بود که سهیل حق شناس هر دو گل سپیدرود رشت را در دقایق 31 و 64 به ثمر رسانده بود و تک گل تیم فجر را نیز مجید جلالی فر وارد دروازه سپیدرود کرده بود.

2.سپیدرود رشت از دیدارهای خانگی خود در این فصل صاحب 7 برد و 3 مساوی شده است و 11 گل زده و 3 گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.در سمت مقابل تیم فجر سپاسی در بازیهای خارج از خانه 2 برد،3 مساوی و 4 شکست را در کارنامه اش ثبت شده است.آنها در این تعداد بازی 9 بار دروازه حریفان را گشوده و 12 بار نیز دروازه اشان باز شده است.

3.بهترین گل زن سپیدرود رشت سهیل حق شناس با 9 گل زده است و بهترین گل زن فجر نیز ایمان باصفا با 4 گل زده است.

4.تیم سپیدرود رشت در صورت پیروزی پس از دوری چند هفته ای بار دیگر به صدر جدول بازخواهد گشت.تیم فجر نیز با توجه به پیروزی در دیدار گذشته برابر نساجی با پیروزی در این دیدار می تواند خود را از بحران خارج کند.

5.خبر بد براى هواداران سپیدرود در این دیدار غیبت هادى تامینى و پویا نزهتى به دلیل محرومیت و شایان مصلح به دلیل مصدومیت مى باشد.اما خبر خوب براى آنها بازگشت هادى موسوى مدافع گل زن این تیم است.

6.بهترین برد خانگی سپیدرود رشت با نتیجه 3 بر 1 و مقابل خونه به خونه بابل در این فصل ثبت شده است و بدترین شکست تیم فجر سپاسی شیراز نیز در خارج از خانه با حساب 3 بر 1 مقابل اکسین البرز ثبت شده است.سپیدرود رشت دو سال و سه ماه است که در ورزشگاه عضدی شکست نخورده است و آخرین شکست آن بر میگردد به بیست و یکم مهر ماه سال 1393.

7.سپیدرود رشت در این فصل 11 بازی را بدون دریافت گل به پایان رسانده و این آمار در تیم فجر سپاسی به 6 بازی می رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d889w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پرسپولیسی راهی بیمارستان شد