تاریخ انتشار: 1396/02/03 10:32
اختصاصی| هفته سی و سوم لیگ یک؛
کد خبر: 215279

پیش بازی ملوان - خونه به خونه؛ حساس برای ملوانان و بی‌فایده برای بابلی‌ها

آخرین میزبانی ملوانان در فصل جاری در ورزشگاه تختی برگزار می شود.
پیش بازی ملوان - خونه به خونه؛ حساس برای ملوانان و بی‌فایده برای بابلی‌ها

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز( دوشنبه 4 اردیبهشت) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خونه به خونه بابل آغاز خواهد شد .

آخرین تقابل : 

آخرین تقابل دو تیم به هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته اول مربوط است که ملوان در آن دیدار میهمان خونه به خونه بابل  بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود خونه به خونه به پایان رسید هر دو گل خونه به خونه بابل را میثم نقی زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند .

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب 56 امتیاز از 32 بازی در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر سه  امتیاز این دیدار می تواند حداکثر به رده دوم جدول  قرار گیرد (فقط در صورت برد پرگل ملوان و شکست پارس جنوبی و سپیدرود ، ملوان شانس صعود به رده نخست را دارد ) و تیم خونه به خونه بابل نیز با کسب 49 امتیاز از 31  بازی در رده  ششم جدول رده بندی  قرار دارد( تیم خونه به خونه یک بازی عقب افتاده (تکرار)  به حکم کمیته انضباطی با نساجی قائمشهر دارد ) .

سه دیدار آخر : 

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر دو برد و یک شکست و سه گل زده و دو گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب 6 امتیاز  بوده است .

در کارنامه تیم خونه به خونه بابل در سه دیدار اخیر دو برد  و یک مساوی ثبت شده است، خونه به خونه در این سه دیدار اخر 7 گل زده و سه گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب هفت امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است .

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده تورج حق وردی  است و در این دیدار آرمان اسعدی – علی اکبر نوری – امید جمشیدی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد. ناظر این دیدار نیز محمدپیروزرام است.

پیش بینی :  

ملوان بعد از تعطیلات نوروز در چهار دیدار حساس اخر خود توانسته سه برد و یک شکست را به دست بیاورد و نه امتیاز را کسب کند و خود را هر چه بیشتربه لیگ برتر نزدیک کند ملوان دو دیدار تا لیگ برتر فاصله دارد از این دو دیدار باقی مانده یک دیدار را میزبان است و یک دیدار را میهمان است.این دیدار برای ملوان از اهمیت بالایی برخوردار است و چشم به بازی با گل گهر سیرجان و سپیدرود در سیرجان هم دارد تا در صورت باخت سپیدرود به گل گهر سیرجان ملوان با پیروزی در هفته پایانی جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کند .

 ملوانان در این دیدار صادق صادقی و محمد پور رحمت الله را به دلیل مصدومیت و محمد ابشک را به دلیل سه کارته بودن در اختیار ندارد .

در طرف مقابل خونه به خونه بابل قرار داد که در هفته های اخیر نمایش خوبی از خود بجای گذاشته است و هنوز روی کاغذ شانس برای صعود دارد هرچند این امر بعید به نظر می رسد.

خونه به خونه دومین خط حمله لیگ آزادگان را با 39 گل زده و دهمین خط دفاع با 30 گل خورده را داراست.

دیدار ملوان بندر انزلی و خونه به خونه بابل راس ساعت 17 روز دوشنبه 4 اردیبهشت در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار خواهد شد و این دیدار به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی باران پخش خواهد شد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmlnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افزایش شانس ملوان در صورت کناره گیری خونه‌ به‌ خونه!

کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛