تاریخ انتشار: 1395/09/05 15:14
کد خبر: 247055

والورده: نمی‌شود در همه دقایق برتر از حریف بود

سرمربی اتلتیک بیلبائو دیدار برابر ساسولو را بازی فوق العاده ای عنوان و اظهار کرد نمی‌تواند از تیمش انتظار داشته باشد در همه دقایق برتر از حریف باشد.
والورده: نمی‌شود در همه دقایق برتر از حریف بود

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، اتلتیک بیلبائو پنجشنبه شب با شکست سه بر دو ساسولو به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

ارنستو والورده پس از بازی گفت: به نظر می رسد باید از ابتدا تا انتهای بازی برتر از حریف باشیم. بازی فوق العاده ای بود. تلاش کردیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و حمله کنیم اما این موضوع باعث شد حریف از فضاهای خالی بهره ببرد. ساسولو در خط حمله بازیکنان خوبی دارد و از این فرصت استفاده کرد.

سرمربی اتلتیک از سوالات خبرنگاران مبنی بر راحت باز شدن دروازه تیمش عصبانی شد و گفت: برابر ساسولو که تیم بزرگی است بازی کردیم. نمی توانستیم در تمام دقایق برتر باشیم. همه بازی ها سختی های خاص خودشان را دارند و باید به دنبال روش هایی برای نتیجه گرفتن باشیم.

والورده در ادامه افزود: درست است که این بازی ها را با شکست آغاز کردیم اما اکنون در یک شانزدهم نهایی قرار داریم. سطح تیم های گروه به هم نزدیک بود و یک هفته پیش از پایان این رقابت ها همچون سال گذشته صعود خود را قطعی کردیم. خیلی خوشحالیم چون کار سختی بود. تیم ها در لیگ اروپا خیلی خوب رقابت می کنند و پیروزی به سختی به دست می‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn5kp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین روز شنبه پیکانی‌ها تعطیل شد