تاریخ انتشار: 1396/08/06 09:42
کد خبر: 176207

سلیمی:علی حسینی حریفی قدر است

قهرمان المپیک لندن گفت: برنامه ام برای رقابت های جهانی کسب مدالی خوش رنگ به همراه ارتقا رکوردم است.
سلیمی:علی حسینی حریفی قدر است

بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، درباره رکوردگیری اخیر تیم ملی وزنه برداری و رقابت با سعید علی حسینی بیان کرد: در این رکوردگیری سعی کردیم تمرینات و میزان آمادگی مان را محک بزنیم و خدا را شاکر که نسبت به رکوردگیری های قبلی در بابلسر بهتر وزنه زدم. پیشرفت خوبی داشته ام و اگر با همین روند جلو بروم، نتیجه خوبی در رقابت های جهانی آمریکا می گیرم.

سلیمی درباره رکوردهای سعید علی حسینی در اردوی بابلسر گفت: هر چند علی حسینی هشت سال محروم بود، اما او وزنه بردار خوبی است که همچنان عنوان رکورددار جوانان جهان را در اختیار دارد. علی حسینی این وزنه ها را در تمرینات هم بالای سر برده بود و رقابت با او سبب می شود من و سعید پیشرفت کنیم.

برنامه ام این است که با افزایش رکوردهایم در آمریکا نتیجه خوبی کسب کنم

او درمورد برنامه های آتی اش برای حضور در رقابت های جهانی اظهار کرد: برنامه ام این است که با افزایش رکوردهایم در آمریکا نتیجه خوبی کسب کنم. برای رسیدن‌ به این هدف مصمم هستم.

فکر می کنم با نفرات فعلی تیم ملی وزنه برداری در آمریکا نتایج خوبی کسب می کنیم

رکورددار حرکت یک ضرب دسته سنگین وزن وزنه برداری جهان درمورد ارزیابی اش از نتایج تیم‌ملی ایران در رقابت های جهانی گفت: باید شرایط تیم های دیگر و وزنه برداران آن ها را هم درنظر بگیریم اما با نفرات فعلی تیم ملی وزنه برداری در آمریکا نتایج خوبی کسب می کنیم.

امیدوارم مرادی شرایط خوبش را تا زمان برگزاری رقابت های جهانی حفظ کند

سلیمی درمورد رکوردشکنی های متوالی سهراب مرادی گفت: به این موضوع عادت کرده ایم و امیدوارم مرادی شرایط و بدن خوبش را تا زمان برگزاری رقابت های جهانی حفظ کند و در آمریکا بار دیگر رکوردشکنی کند.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن درباره اینکه به جز لاشا تالاخادزه گرجستانی کدام یک از حریفان او جزء شانس های مدال رقابت های جهانی محسوب می شوند، گفت: اگر محرومیت ارمنستان لغو شود وزنه بردار سنگین وزن این کشور که نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ هم هست می تواند جزء مدعیان باشد. باید دید چه شرایطی در رقابت های جهانی به وجود می آید اما سعی می کنم در کنار کسب مدالی خوش رنگ، رکورد جهان را هم ارتقا دهم.

سلیمی درمورد آخرین وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: در حال حاضر مشکل خاصی ندارم و با شرایطی بهتر از گذشته تمرین می کنم.من تلاش کردم در این سال‌ها نتایج خوبی بگیرم اما آسیب‌دیدگی‌ نگذاشت.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که فکر می کند در مسابقات جهانی رقابت او، علی حسینی و تالاخادزه به چه صورت باشد، گفت: خودم را نمی گویم اما آن 2 نفر، وزنه‌برداران قدری هستند. با این حال هر کسی بهتر تمرین کند، موفق می شود.

او درباره مدت زمان برگزاری اردوی ملی پوشان وزنه برداری در تهران تصریح کرد: به احتمال فراوان ششم یا هفتم آذر به آمریکا می رویم و تا پیش از اعزام اردویی چهار هفته ای در تهران برگزار می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drnkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس | تا حالا بهداد را این شکلی دیده بودید؟