تاریخ انتشار: 1400/12/08 23:09
کد خبر: 25258

ای کاش افتخارات تو را دیگر فوتبالیست ها داشتند!

برخی از بازیکنان فوتبال در حالی که بسیار درخشان ظاهر شده اند اما چون اهل حاشیه و رسانه نیستند، هم چنان در سکوت خبری بسر می برند.
ای کاش افتخارات تو را دیگر فوتبالیست ها داشتند!

محمود کریمی از جمله مربیان بی حاشیه و با اخلاق فوتبال ایران محسوب می شود که نه در دوران بازی‌گری اش خبرساز شد و نه زمان مربیگری. او آنقدر بی حاشیه و سر به زیر فعالیت کرده که خیلی از هواداران و حتی رسانه ها نیز خبر نداشتند در سپاهان فعالیت  می کرده و عضو کادر فنی بوده! 

همین الان بازیکنانی هستند با شش ماه بازی کردن در استقلال و پرسپولیس طوری در رسانه‌ ها جولان می دهند که هر کسی آمار نداشته باشد فکر می کند ۱۵ سال سابقه دارد. با این حال نمی شود از این مربی اخلاق چیزی ننوشت و یادی از او نکرد. کسی که سابقه زدن سه گل در ۹ دقیقه به همین پرسپولیس را دارد‌ و قطعا اگر هر بازیکن دیگری این کار را انجام داده بود، الان مجسمه اش را ساخته بودند. کسی که ۱۳ سال پیران طلایی سپاهان را پوشید و به کاپیتانی هم رسید. تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران که سابقه گل زدن در جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد. البته‌ بهتر  است‌ که‌ از افتخارات دیگرش چیزی ننویسیم چون زیاد بزرگ می شود! بله این همان بازیکنی است که خیلی ها او را نمی شناسند، حتی خود هواداران سپاهان و رسانه‌هایی که فقط دنبال سرخابی ها هستند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j59bl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی:علاقه ای به بازگشت به فوتبال ندارم!